bizim orada ağız ishali diye bir laf vardır. ona maruz kalmış kadınlar. ofansif mizah diye bir şey çıkardılar, ağzına geleni beyne uğratmadan söyleyince yapılır sanıyorlar. bir insanın, kendi seçimiyle olmayan eksikliğiyle dalga geçmek ve bunu mizah programı adı altında yapmak aşağılık bir davranış.
Sık geçen başlıklar
toprakta kalan adam 11
ekşi profilibaston mhp'nin kapı önüne koyulacağının ipuçlarını veren açıklama. ali yerlikaya'nın yürüttüğü süreç ile birlikte düşünülürse, bambaşka ittifaklar konuşuluyor olabilir.
biyolojik faktörlerle alakalı durum. bir süre önce bir yakınım için uzun süre kan ihtiyacımız oldu. pek çok kadın arkadaşımız ya da tanımadığımız kadın, gönüllü olarak geldiler ancak neredeyse tamamının değerleri kan vermeye elverişli çıkmadı. hatta, bir süre sonra ilanlara "erkek" diye bir ifade koyduk ki insanlar boşu boşuna yorulmasın diye...
içinde din kültürü olmayan ahlâk bilgisi...
ahlâk kavramının dinle alakası olmadığını anlatan, dinin cehennem korkusu olmadan da ahlaklı olmanın insanlık onurunun gereği olduğunu anlatan bir ders.
ahlâk kavramının dinle alakası olmadığını anlatan, dinin cehennem korkusu olmadan da ahlaklı olmanın insanlık onurunun gereği olduğunu anlatan bir ders.
sorunu doğru tespit eden açıklama.
"siz" yolunuza devam ediyorsunuz. bizlerin çoğu yolda kaldı, kalanı da sürünerek ilerliyor.
umudumuz, yola sizin olmadığınız bir rotada tekrar devam etmek.
"siz" yolunuza devam ediyorsunuz. bizlerin çoğu yolda kaldı, kalanı da sürünerek ilerliyor.
umudumuz, yola sizin olmadığınız bir rotada tekrar devam etmek.
geç kalınmış uygulama. yıllardır inanan inanmayan, alevi, hristiyan, musevi ve diğer dinlerden insanlar vergileriyle camileri finanse ediyor, kimsenin sesi çıkmıyordu.
tüm camilerin masraflarını da cemaati üstlenirse; aleviler de şimdiye kadar olduğu gibi kendi ibadethanelerinin masraflarını karşılarlar zaten.
ilave: devletin, camilerin masraflarını karşılamadığı yönünde mesajlar geliyor. oysa devlet bunu diyanet işleri başkanlığı ve bizzat kuruluşunda önayak olduğu vakıflar eliyle dolaylı olarak yapar. x camii'ne doğrudan para vermiyor olabilir ancak "x camii dayanışma ve yardımlaşma vakfı" kurulur, devlet oraya hibe yapar (elbette pek çoğuna) vakıf da başka yardımlarla birlikte caminin giderlerini karşılar.
ek 2: diyanet ve camiler ilişkisi...
resmi kaynak istersen
https://www.mevzuat.gov.tr/…attur=7&mevzuattertip=5
tüm camilerin masraflarını da cemaati üstlenirse; aleviler de şimdiye kadar olduğu gibi kendi ibadethanelerinin masraflarını karşılarlar zaten.
ilave: devletin, camilerin masraflarını karşılamadığı yönünde mesajlar geliyor. oysa devlet bunu diyanet işleri başkanlığı ve bizzat kuruluşunda önayak olduğu vakıflar eliyle dolaylı olarak yapar. x camii'ne doğrudan para vermiyor olabilir ancak "x camii dayanışma ve yardımlaşma vakfı" kurulur, devlet oraya hibe yapar (elbette pek çoğuna) vakıf da başka yardımlarla birlikte caminin giderlerini karşılar.
ek 2: diyanet ve camiler ilişkisi...
resmi kaynak istersen
https://www.mevzuat.gov.tr/…attur=7&mevzuattertip=5
çocuk zaten miami'de yaşıyor, liseyi orada okumuş ve muhtemelen - videoda türkçe konuştuğu için- takipleştiği insanlar da oralarda yaşayabilen insanlar. fikir almak istiyor.
dolayısıyla endişe ettiği konu bana çok samimi geldi. kariyeri için planları var ama daha çok genç olduğu için eğlenmek de istiyor. çocuk bu şartlara doğdu ve emsallerine göre daha şanslı diye yargılamak anlamsız.
hayalleri olan, tatlı bir aksana sahip kız çocuğunun tam da yaşına göre kaygısı.
dolayısıyla endişe ettiği konu bana çok samimi geldi. kariyeri için planları var ama daha çok genç olduğu için eğlenmek de istiyor. çocuk bu şartlara doğdu ve emsallerine göre daha şanslı diye yargılamak anlamsız.
hayalleri olan, tatlı bir aksana sahip kız çocuğunun tam da yaşına göre kaygısı.
bence ülke bu hale gelmişken, toplum bu denli ne gelirse kabulleniyorken, tıpkı bir turizm ürünü gibi çeşitli paketler olmalı. her şeyin boku çıkmadı mı, bunun da çıksın!
bedelli ama kışlada : 40 bin
bedelli ama evde: 70 bin
bedelli hafta sonları evde : 50 bin
bedelli akşamları evde: 60 bin
bedelli kışlada 2 kişilik oda...
bedelli oda kahvaltı...
bedelli ultra her şey dahil...
bedelli her şey dahil artı ıslak alan kullanımı...
dilediğiniz kadar sündürebilirsiniz. dahiyane! önerimle katkı sunduğum kampanya.
bedelli ama kışlada : 40 bin
bedelli ama evde: 70 bin
bedelli hafta sonları evde : 50 bin
bedelli akşamları evde: 60 bin
bedelli kışlada 2 kişilik oda...
bedelli oda kahvaltı...
bedelli ultra her şey dahil...
bedelli her şey dahil artı ıslak alan kullanımı...
dilediğiniz kadar sündürebilirsiniz. dahiyane! önerimle katkı sunduğum kampanya.
covidde sağlıkçıların ne hale geldiğini yansıtan heykellerdir. hoşafa dönme temalı.
tam sohbet edeceğim, "veritabanı" kelimesini okuyorum, vazgeçiyorum.
bir sohbet niyeti, talebi, arzusu ancak bu kadar duygusuz bir kelimeyle bok edilebilirdi.
soğuduğum tabandır!
veridir.
bir sohbet niyeti, talebi, arzusu ancak bu kadar duygusuz bir kelimeyle bok edilebilirdi.
soğuduğum tabandır!
veridir.