Sık geçen başlıklar

bedelli askerlikte kışla şartı kalksın kampanyası 4

ekşi'de gör
yapmış biri olarak bir bedellinin gününü size özetleyeyim,

-kalk
-traş ol, giyin
-komutanı bekle
-sıraya gir kahvaltıyı bekle
-sıraya gir komutanı bekle
-sıraya gir o günün beklenecek etkinliğini bekle (aşı, fotoğraf, sağlık eğitimi vb.)
-sıraya gir öğle yemeğini bekle
-sıraya gir komutanı bekle
-sıraya gir eğitimi alanına git
-eğitim alanında bekle
-sıraya gir geri dön
-sıraya gir akşam yemeğini bekle
-çay sırası bekle
-yatış

bu arada sıkıntıdan her gün üç paket sigara iç ve tüm bunları 28'le çarp.

zorunlu askerliğe karşı değilim. 1 ay da temel askeri eğitim vermek için oldukça yeterli bir süre ama bedelli askerlik askerlik falan değil. kimsenin bir şey öğrendiği falan da yok. son gece, ertesi gün doğuya dağıtıma gidecek uzun dönem gencecik erlerin 5000 bedellinin bulaşığını yıkaması da cabası.

insan kaynağını bu kadar kötü harcayan başka bir ülke bulamazsın.
bence ülke bu hale gelmişken, toplum bu denli ne gelirse kabulleniyorken, tıpkı bir turizm ürünü gibi çeşitli paketler olmalı. her şeyin boku çıkmadı mı, bunun da çıksın!

bedelli ama kışlada : 40 bin
bedelli ama evde: 70 bin
bedelli hafta sonları evde : 50 bin
bedelli akşamları evde: 60 bin
bedelli kışlada 2 kişilik oda...
bedelli oda kahvaltı...
bedelli ultra her şey dahil...
bedelli her şey dahil artı ıslak alan kullanımı...

dilediğiniz kadar sündürebilirsiniz. dahiyane! önerimle katkı sunduğum kampanya.
dost edinme yetisinden yoksun tiplerin, kışla gibi mantıksız bir ortamı dost bulmak için alternatif olarak gören eziklerin katılmadığı kampanyadır.