Sık geçen başlıklar

3 eylül 2020 binali yıldırım'ın covid-19 olması 1

ekşi'de gör
beni derinden yaralayan rahatsızlanma.

bu ekipten birisinin daha yargılanmadan ölmesini hiç istemiyorum.

edit: altta çok ayıplanmışım. halbuki kendisinin yargılanmadan ölmesini istemediğim açık.

bu ülkeye ömrünü vermiş birisi falan diye de edebiyat yapmayın. hayatı boyunca kamuda çalışmış binali bey’in malvarlığını maaşıyla açıklayabilecek delikanlı var mı aranızda? ömrünü vakfetmişmiş. ulan bütün memleketi bunlar kendilerine vakfettiler. 7 sülaleleri ihya oldu.

hak yiyen bok yesin.