Sık geçen başlıklar

vallahisasirdik 9

ekşi profili
arjantini desteklemeyecek kadar ılık değiliz,hadi messi yi falan geçtim, futbol takip eden herkes dünya kupalarında az da olsa arjantine sempati duyar.veronlar,crespolar,batistutalar varken de böyleydi messi varken de böyle.
finalin diğer ucuna da fransa,brezilya,portekizden birini de yazdık mı oldu sana on numara final.
grup yorumu eleştiremezsiniz,dhkp c yi eleştiremezsiniz,çünkü ocalanin kardeşini trt ye çıkardılar
şimdi şu zihniyetin 15 temmuzda nerdeydin diyen kitleden ne farkı var,
otur bir düşün,kendine de ki ben aynı bokun laciverti olabilir miyim acaba diye

edit:grup yorumun terörist örgüt dhkp c ile apaçık bağı olduğunu kabul etmeyenleri gösteren başlık.akp lilerin milleti fetoculukle suçlaması,bizim gecmisimizde fetoyle alakamiz yoktur demesi gibi birsey