Sık geçen başlıklar

adblock kullananların asalak olması 1

ekşi'de gör
burda 300 kere tartışılan konuyu tekrardan ısıtıp sunmak, hmm..

ben yine de yazayım, yaş kaç bilmiyorum ama o adblock programlarının çıkma sebebi site sahiplerinin reklamın bokunu çıkarması idi, eğer o dönemi yaşadıysan ne demek istediğimi anlarsın. insanlar artık reklamlardan bezmişti, çoğu sitede gezinmek için 10 tane pop-up kapatmak zorunda kalırdık.

yaşasın adblockerlar!

edit: başlığı açan kaçmış, @metanetsiz metan yakalamış