burda 300 kere tartışılan konuyu tekrardan ısıtıp sunmak, hmm..
ben yine de yazayım, yaş kaç bilmiyorum ama o adblock programlarının çıkma sebebi site sahiplerinin reklamın bokunu çıkarması idi, eğer o dönemi yaşadıysan ne demek istediğimi anlarsın. insanlar artık reklamlardan bezmişti, çoğu sitede gezinmek için 10 tane pop-up kapatmak zorunda kalırdık.
yaşasın adblockerlar!
edit: başlığı açan kaçmış, @metanetsiz metan yakalamış
29.05.2020 · 31. sıra
krdskargonerde
28.05.2020 16:08 ~ 20:10