eleştiri karalamak değildir. başarısızlığı kabul etmek gerekiyor. bu seçimi kaybetmenin en büyük sebebi kendisinin adaylık için ısrar etmesidir. doğal olarak insanlar artık bırak diyorlar.
Sık geçen başlıklar
merhaba ben caylak 5
ekşi profilikıyısından köşesinden akp'nin olduğu herhangi bir şeyden hayır gelmez.
yıllardır hayalini kurduğum ev tipinin reis tarafından önerilmesi durumu.
muhtemelen hiçbir zaman bahçeli bir evim olmayacak. çakma suriyeli olamıyor muyuz acaba? sahte kimlikle falan hehe.
muhtemelen hiçbir zaman bahçeli bir evim olmayacak. çakma suriyeli olamıyor muyuz acaba? sahte kimlikle falan hehe.
şu videoyu izleyip de olumlu yönde etkilenen insan en hafif tabirle saftır.
resmen siz seçim falan tartışın biz paranın anasını ağlatmaya devam ediyoruz demişler adamlar.
israf en yüksek seviyede devam ediyor bir şeyler değişmezse devam da edecek. üstelik bunlar yancı olanlar diğerlerini düşünemiyorum..
resmen siz seçim falan tartışın biz paranın anasını ağlatmaya devam ediyoruz demişler adamlar.
israf en yüksek seviyede devam ediyor bir şeyler değişmezse devam da edecek. üstelik bunlar yancı olanlar diğerlerini düşünemiyorum..
yemleri kesilecek diye korkanların yaptığı saçmalık.