bunlar bizleri büyük kedi olarak görüyor deniyor. tamam da arkadaşım o zaman adama sormazlar mı bu kedi her gün benim kumumu temizliyor, bana mama veriyor, peki bunları ben neden yapamıyorum ya da yapmıyorum. bir işin ucundan da ben tutayım, yardım edeyim falanlar filanlar. ama yok tabii, kim tüy döksün, kim yeni yıl ağacından topları söküp icardilik yapsın değil mi? bunların bizi kedi olarak falan gördüğü yok geçsinler o işleri.
Sık geçen başlıklar
hasansabbahinyegeni 14
ekşi profilitarihin en iyisi midir bilmem ama benim için v for vendetta'dır.
tabii burada kıstas alınan kırma dökme midir onu da bilemiyorum ancak gerek edindiği misyon gerekse kendini adayış bakımından benim 1 numaramdır.
tabii burada kıstas alınan kırma dökme midir onu da bilemiyorum ancak gerek edindiği misyon gerekse kendini adayış bakımından benim 1 numaramdır.
altına da bunu yazması muhtemeldir.
“düştük diye gizliden gizliye sevinenler olmuş. dikkat edin de kalktığımda gizliden gizliye ayağınızı kaydırmayayım.”
“düştük diye gizliden gizliye sevinenler olmuş. dikkat edin de kalktığımda gizliden gizliye ayağınızı kaydırmayayım.”
kasnak yuvarlanması sendromu.
“herkes yediğinden ikram eder!”
karma asla görevini ihmal etmez.
seyrediyoruz, izliyoruz, hayıflanıyoruz! başka?
afet bölgesine gidip kredi teklif eden, milletin kafasına çay fırlatan sözde cumhurbaşkanı,
yangınlarda yerel yönetimler sorumludur diyen, orman adamı,
keşke benim evim yansaydı diye vatandaşla dalga geçen sözde belediye başkanı,
orman arazilerinin peşkeşi için, konumuz şu anda bu değil diyen sözde otelci turizm bakanı var.
6 gündür ev ev, mahalle mahalle yanıyoruz, canımız yanıyor, ciğerimiz yanıyor, insanımız, hayvanımız yanıyor, milli servetimiz yanıyor, 6 gündür bu ateş sönmüyor!
dünya beşten büyüktü hani?
sizin dünyanızı sikiyim ben! sizin dünyanız ayakkabı kutularınızın kapladığı alan!
dünya beşten büyüktü madem, yüzündeki beş parmak izi nedir öyleyse!!!
ab'den yardım isteyip, #helpturkey diyenlere hain demek neyin kafası?
bu ay maaşımın %40'ını vergiye verdim! üstüne üstlük elimde avucumda ne varsa gücüm yettiğince tema'ya oraya buraya yardım yaptım! ben bu vergiyi kime veriyorum! haraç mı veriyorum ben? neyin ortaklığı bu?
yok abi ben yazamıyorum, konuşamıyorum artık biri başlığı devralsın!
afet bölgesine gidip kredi teklif eden, milletin kafasına çay fırlatan sözde cumhurbaşkanı,
yangınlarda yerel yönetimler sorumludur diyen, orman adamı,
keşke benim evim yansaydı diye vatandaşla dalga geçen sözde belediye başkanı,
orman arazilerinin peşkeşi için, konumuz şu anda bu değil diyen sözde otelci turizm bakanı var.
6 gündür ev ev, mahalle mahalle yanıyoruz, canımız yanıyor, ciğerimiz yanıyor, insanımız, hayvanımız yanıyor, milli servetimiz yanıyor, 6 gündür bu ateş sönmüyor!
dünya beşten büyüktü hani?
sizin dünyanızı sikiyim ben! sizin dünyanız ayakkabı kutularınızın kapladığı alan!
dünya beşten büyüktü madem, yüzündeki beş parmak izi nedir öyleyse!!!
ab'den yardım isteyip, #helpturkey diyenlere hain demek neyin kafası?
bu ay maaşımın %40'ını vergiye verdim! üstüne üstlük elimde avucumda ne varsa gücüm yettiğince tema'ya oraya buraya yardım yaptım! ben bu vergiyi kime veriyorum! haraç mı veriyorum ben? neyin ortaklığı bu?
yok abi ben yazamıyorum, konuşamıyorum artık biri başlığı devralsın!
gelen 3 uçak, thk'nın elindekilerle aynı marka. ve yaş bakımından da neredeyse aynı yaşta olduğu söyleniyor.
türkiye bugüne kadar, hiç bu kadar rezil, bu kadar alçak, bu kadar hain, bu kadar kimliksiz bir yönetim görmemiştir.
türkiye bugüne kadar, hiç bu kadar rezil, bu kadar alçak, bu kadar hain, bu kadar kimliksiz bir yönetim görmemiştir.
sevgiden yoksun büyüyenlerin anlayamayacağı durumdur. sadece çocuk değil, yeri gelir dostun olur yeri gelir sırdaşın. sen körsün diye her yer karanlık olmuyor.
7 yıllık dostumdur mesela, onunla yaşayacaksam, ona karşı sorumluluklarımı da biliyorum, bilmeliyim. bu beni ruh hastası yapmaz. aksine olması gereken budur.
7 yıllık dostumdur mesela, onunla yaşayacaksam, ona karşı sorumluluklarımı da biliyorum, bilmeliyim. bu beni ruh hastası yapmaz. aksine olması gereken budur.
evde hayvan beslemiyoruz. onlara yaşayacak alan bırakmadık, hayatımızı paylaşıyoruz.
hayvanları doğasından koparıyorsunuz diyenleri sadece bir defa onların doğası için bir eylem içinde görsem hak vereceğim ancak national geographic izleyip duyar kasarak olmuyor bu işler.
hayvanları doğasından koparıyorsunuz diyenleri sadece bir defa onların doğası için bir eylem içinde görsem hak vereceğim ancak national geographic izleyip duyar kasarak olmuyor bu işler.
bir kelime daha etme! neden biliyor musun! hala inanıyor amına koduklarım!
“her şey bir sis bulutu içinde yitip gidiyordu. geçmiş silinmekle kalmıyor, silindiği de unutuluyor, sonunda yalan gerçek olup çıkıyordu.”
(bkz: george orwell)
(bkz: george orwell)