evde hayvan beslemiyoruz. onlara yaşayacak alan bırakmadık, hayatımızı paylaşıyoruz.
hayvanları doğasından koparıyorsunuz diyenleri sadece bir defa onların doğası için bir eylem içinde görsem hak vereceğim ancak national geographic izleyip duyar kasarak olmuyor bu işler.
21.12.2020 · 37. sıra
hasansabbahinyegeni
20.12.2020 14:29