turkiye derken ataturk un kurdugu ulke mi yoksa rte nin icine ettigi yeni turkiye mi?
ilki icin maalesef rte gittikten sonra bi 100 sene ortaligin toparlanmasi lazim.
Sık geçen başlıklar
bilgisayar 4
ekşi profiliakp nin olduğu yerde tesadüf diye bişey yoktur :)
edit: yuce yaradanın takdiridir bu :)
edit: yuce yaradanın takdiridir bu :)
murat bardakci oncelikle ne yazmis
ozetle;
"ataturk un haberi olmadan bisey yapilamaz, ayasofyayi o muze yaptirdi."
simdi bunu hepimiz biliyor muyuz?
evet biliyoruz.
sorun var mi?
hayir yok.
sayin bardakci en son ne yazmis;
paşa, “benim bir dinim yok, bazen bütün dinlerin denizin dibini boylamasını arzu ediyorum” der!
bunun da dogru oldugunu, yazarin yalan soyleyemeyecek kadar itibarli birisi oldugunu belirtmis.
simdi yazinin devaminda buradaki arkadaslarin paylastigi ekran goruntulerine gore ataturk un turk halkinin akla bilime caba sarfetmesi kendisini gelistirmesi ve bi seyler uretmesini arzuladigini cagin gelismis ulkeleriyle rekabet etmesi gerektigini soylemis. icine sinen inanci da ozgurce yasasin istemis.
bu zaten hepimizin bildigi konular miydi?
evet oyleydi.
simdi gelelim murat bardakci nin asil istedigi, ataturk dinsiz diye gundemi degistirme, gundemi mesgul etme cabasina.
araplarin turk askerlerine yaptiklari serefsizlikleri en iyi murat bardakci bilir mi?
evet bilir.
hristiyan ulkelerinin turk askerlerine yaptiklari serefsizlikleri en iyi murat bardakci bilir mi?
evet bilir.
dinci yobazlarin, seyhlerin yaptiklari serefsizlikleri de en iyi murat bardakci bilir mi?
evet bilir.
simdi murat bardakci o yazinin devamini getirse idi, iyi niyetle konu ayasofya diyebilir miydik?
evet.
ama kendisi yazisini ataturk dinsizdi olarak bitirdigine gore. murat bardakci nin bunu yapmasinin bi sebebi olmali degil mi?
evet.
(bkz: 29 haziran 2020 trt 1 tarihin arka odası yayını)
murat bardakci ya trt 1 de baslayacak olan programinda basarilar.
ozetle;
"ataturk un haberi olmadan bisey yapilamaz, ayasofyayi o muze yaptirdi."
simdi bunu hepimiz biliyor muyuz?
evet biliyoruz.
sorun var mi?
hayir yok.
sayin bardakci en son ne yazmis;
paşa, “benim bir dinim yok, bazen bütün dinlerin denizin dibini boylamasını arzu ediyorum” der!
bunun da dogru oldugunu, yazarin yalan soyleyemeyecek kadar itibarli birisi oldugunu belirtmis.
simdi yazinin devaminda buradaki arkadaslarin paylastigi ekran goruntulerine gore ataturk un turk halkinin akla bilime caba sarfetmesi kendisini gelistirmesi ve bi seyler uretmesini arzuladigini cagin gelismis ulkeleriyle rekabet etmesi gerektigini soylemis. icine sinen inanci da ozgurce yasasin istemis.
bu zaten hepimizin bildigi konular miydi?
evet oyleydi.
simdi gelelim murat bardakci nin asil istedigi, ataturk dinsiz diye gundemi degistirme, gundemi mesgul etme cabasina.
araplarin turk askerlerine yaptiklari serefsizlikleri en iyi murat bardakci bilir mi?
evet bilir.
hristiyan ulkelerinin turk askerlerine yaptiklari serefsizlikleri en iyi murat bardakci bilir mi?
evet bilir.
dinci yobazlarin, seyhlerin yaptiklari serefsizlikleri de en iyi murat bardakci bilir mi?
evet bilir.
simdi murat bardakci o yazinin devamini getirse idi, iyi niyetle konu ayasofya diyebilir miydik?
evet.
ama kendisi yazisini ataturk dinsizdi olarak bitirdigine gore. murat bardakci nin bunu yapmasinin bi sebebi olmali degil mi?
evet.
(bkz: 29 haziran 2020 trt 1 tarihin arka odası yayını)
murat bardakci ya trt 1 de baslayacak olan programinda basarilar.
kız tüplü müydü az yakmış.