genel kurul yapılmadan önce aday belirlenmesi siyasi ahlaksızlıktır. yeni seçilen genel başkan belki o kişiyi aday göstermeyecekti.
ayrıca izmir belediyesinde neden büyük oranda tuncelili ve muşlular çalışıyor.
bir siyasi ders olması açısından chp izmir'i muhakkak kaybetmeli.
Sık geçen başlıklar
akil adam 16
ekşi profilisadece tası toplamak çünkü tarağa gerek yok.
görüldüğü üzere dünya değişiyor, türkiye de değişecek.
bu adam milletvekili adayı olunca terörist değil, seçilince terörist değil ama 60 yaşından sonra birden terörü desteklemeye karar vermiş. geçin bunları.
israil biz türklerin ebedi dostudur. arap sevmemek iki milletin ortak noktasıdır. o yüzden saçma bir iddia.
sen tüm cumhuriyetçileri taciz edince iyiydi ama: (bkz: #16033381)
caps: http://i.hizliresim.com/yem7bm.jpg
caps: http://i.hizliresim.com/yem7bm.jpg
aynaya sprey sıkıp direkt aynadan izlerseniz şifre çözülecektir.
fitness salonlarına yıl ortalamasına göre daha yoğun ilginin olduğu bir dönemde batmış olması çok inandırıcı gelmiyor. batmamıştır o tasfiye edilmiştir, yani zirvede cepler para doluyken bırakmışlardır. ayrıca fitness salonu lan bu; piyasaya ne borçlandı da iflas etti? çek karşılığı dambell alıp mı battı, elektrik, su ve personelden başka ne gideri var, dolar üzerinden z bar aldı da dolar yükselince mi battı, nedir yani!.. şubeleri avm'lerde olduğu için kira giderleri yüksek deniyor, evet bir tek bu mantıklı geldi şu an bana.
bu arada ben mahalle arasında butik çalışan bir fitness'a üye oldum. nakit olarak trink diye yıllık ücreti de verdim. adamlar yarın kapattık dese elimde ne belge var ne başka bir şey. ödeme yaptığıma dair bile en ufak belgem yok. fakat adamı, eşini, karakterini biliyorum. batarsa da milleti dolandırmak için değil, hakikaten geçinemediği için batmıştır der helal ederim. küçük esnaf candır; düzgünüyle iş yaparsanız sizi hayal kırıklığına uğratmazlar.
bu arada ben mahalle arasında butik çalışan bir fitness'a üye oldum. nakit olarak trink diye yıllık ücreti de verdim. adamlar yarın kapattık dese elimde ne belge var ne başka bir şey. ödeme yaptığıma dair bile en ufak belgem yok. fakat adamı, eşini, karakterini biliyorum. batarsa da milleti dolandırmak için değil, hakikaten geçinemediği için batmıştır der helal ederim. küçük esnaf candır; düzgünüyle iş yaparsanız sizi hayal kırıklığına uğratmazlar.
korumaya alınıp gelişmiş bir ülkeye insan gibi yaşamaları için gönderilmeliler.
"hayatınızda leman okumuşluğunuz mu var amk!"
(bkz: paraları çekip çekip orada alıyormuşuz soluğu)
(bkz: onu da sonra anlatırım)
(bkz: fakat)
(bkz: ya o dolarları türgev'e atıp)
(bkz: ruhumda hicranını)
(bkz: söyletme)
(bkz: hikayesi)
(bkz: onu da sonra anlatırım)
(bkz: fakat)
(bkz: ya o dolarları türgev'e atıp)
(bkz: ruhumda hicranını)
(bkz: söyletme)
(bkz: hikayesi)
-uyudun mu?
+kimsin kardeşim
-geçen ihlali çekip gönderdim ceza yazmamışsın, uyudun mu?
+uff snne be slk
+kimsin kardeşim
-geçen ihlali çekip gönderdim ceza yazmamışsın, uyudun mu?
+uff snne be slk
o değil de ne zaman birisi iş yerinde başka birine "ya seni rüyamda gördüm" dese hep içimden "kesin rüyasında sikti bunu" diye geçiririm. sanırım içim fesat benim.
zaten bence diyalog alttan şöyle yürüyor;
-dün gece rüyamda gördüm seni
+hayırdır nasıl gördün ( siktin mi beni)
+ya sen bir ata binmişsin elinde dosyalar var ( öyle böyle sikmedim)
-hadi ya, at murattır derler (kesin sikmiş)
+evet hayırlısı bakalım ya ( :.( )
zaten bence diyalog alttan şöyle yürüyor;
-dün gece rüyamda gördüm seni
+hayırdır nasıl gördün ( siktin mi beni)
+ya sen bir ata binmişsin elinde dosyalar var ( öyle böyle sikmedim)
-hadi ya, at murattır derler (kesin sikmiş)
+evet hayırlısı bakalım ya ( :.( )
anladığım kadarıyla araba pert ama değil. kayıtlarda otuzüçbinde kaza görünüyor ama araba yirmidokuzbinde. sanırım dörtbin kilometre sonra kaza yapacak.
şişli etfal'de ayaküstü sıçan türbanlıyla başladı diye biliyorum.
patlama solda oluyor kız ise sağdan çıkıyor. bombacı mekanizmayı ilk çalıştırdığında bomba patlamıyor ama ses duyuluyor. dört saniye sonra ikinci ve büyük patlama geliyor.
işin ilginç yanı atılan slogan "arin'den sibel'e yürüyoruz zafere". bu sloganda bahsedilen arin ypg'li bir canlı bomba ışid mevzilerinde kendini patlatmış. bir canlı bomba teröristi överken bir diğerine av olmak; gerçekten üzücü.
(bkz: arin mirkan)
(bkz: sibel bulut) https://www.youtube.com/watch?v=9k-r-p2953q
devrimcinin görevi abd'nin hava desteği altında kürdistan'a destek vermek olmamalı. türkiye ve suriye halklarının kanları üzerine hangi devrimi kuracaksınız?
bu arada gençlik derneği denilen örgüt mlkp'nin yetiştirme çiftliği gibi çalışmış. "oyuncak götürüyorduk oraya" açıklaması gerçeği yansıtmıyor. savaşın halen devam ettiği bir yerde "şehri yeniden kurma" çalışmaları da anlamsız. olayda karanlık pek çok nokta var.
bunu devlet yaptı demenin de mantığı yok çünkü biliyoruz ki mit'in canlı bomba konusunda uyarıları var; http://t24.com.tr/…ali-eylem-hazirligindalar,286745 mit konuyu basına da sızdırmış ki herkes ona göre hazırlığını yapsın ya da en azından bir olay olduğunda emniyet sorumluluğu mit'e atmasın.
bence ışid'in bu eylemi hem pkk'ya hem de devlete bir uyarı.
işin ilginç yanı atılan slogan "arin'den sibel'e yürüyoruz zafere". bu sloganda bahsedilen arin ypg'li bir canlı bomba ışid mevzilerinde kendini patlatmış. bir canlı bomba teröristi överken bir diğerine av olmak; gerçekten üzücü.
(bkz: arin mirkan)
(bkz: sibel bulut) https://www.youtube.com/watch?v=9k-r-p2953q
devrimcinin görevi abd'nin hava desteği altında kürdistan'a destek vermek olmamalı. türkiye ve suriye halklarının kanları üzerine hangi devrimi kuracaksınız?
bu arada gençlik derneği denilen örgüt mlkp'nin yetiştirme çiftliği gibi çalışmış. "oyuncak götürüyorduk oraya" açıklaması gerçeği yansıtmıyor. savaşın halen devam ettiği bir yerde "şehri yeniden kurma" çalışmaları da anlamsız. olayda karanlık pek çok nokta var.
bunu devlet yaptı demenin de mantığı yok çünkü biliyoruz ki mit'in canlı bomba konusunda uyarıları var; http://t24.com.tr/…ali-eylem-hazirligindalar,286745 mit konuyu basına da sızdırmış ki herkes ona göre hazırlığını yapsın ya da en azından bir olay olduğunda emniyet sorumluluğu mit'e atmasın.
bence ışid'in bu eylemi hem pkk'ya hem de devlete bir uyarı.