Sık geçen başlıklar

seferoglusuphi 14

ekşi profili
her yaz aynı sorunu yaşamaktan gına geldi artık sevgili suserler.

telefon cüzdan evin anahtarı yok arabanın anahtarı derken elim ayağıma dolanıyor.

bunları cebe koysan o sıcakta hem çekilmiyor hem de çirkin duruyor.

elimde tutsam telefonlar artık balaban cüzdan anahtar falan hepsi ele sığmıyor. cüzdan büyük oluyor diye kartlık kullanmaya başladım o da kurtarmadı

eskiden moda olan ufak çantalar vardı onla da kpssden yeni atanmış memura dönüyorsun.

yazın mont taşıyan adama döndüm çilelerden çile gördüm. görsel
cafe sahibi istediği açıklamayı yapsın biz sizin ciğerinizi biliyoruz.

-cumhuriyetten rahatsız olduğunuzu biliyoruz.
-ülkenin kurucusundan rahatsız olduğunuzu biliyoruz.
- şeriatın gelmesini istediğinizi biliyoruz.
-yalnız olmadığınızı biliyoruz.

ancak tüm bunları açıkça söyleyecek cesaretinizin olmadığını da biliyoruz.
bugün deneyip başarısız olduğum uygulamadır.

şeridimi bozmadan içimden 30a kadar saymaya çalıştım -ki 30 saniyeden de düşük olur bu süre- ancak 30u göremeden yeni bir çukura girdim.

yani 20 yıldır ülke olarak asfalt konuşuyoruz hala yollar 3. dünya ülkesi yolu gibi.
bugün sıcakların ayyuka çıkmasıyla aklıma gelen ama ülkemde gündeme bir türlü gelmeyen haktır.

kadınlar ne güzel işe efil efil geliyorlar. bizimse bu sıcakta pantolon kıçımıza yapışıyor.

daha sabahın dokuzu hava ısınmadı bile ama bayılacağız resmen.

edit: ulan kimse de dememiş ki bu ilk cümle ne diye.
bakmasam haberim olmayacak