her yaz aynı sorunu yaşamaktan gına geldi artık sevgili suserler.
telefon cüzdan evin anahtarı yok arabanın anahtarı derken elim ayağıma dolanıyor.
bunları cebe koysan o sıcakta hem çekilmiyor hem de çirkin duruyor.
elimde tutsam telefonlar artık balaban cüzdan anahtar falan hepsi ele sığmıyor. cüzdan büyük oluyor diye kartlık kullanmaya başladım o da kurtarmadı
eskiden moda olan ufak çantalar vardı onla da kpssden yeni atanmış memura dönüyorsun.
yazın mont taşıyan adama döndüm çilelerden çile gördüm. görsel
Sık geçen başlıklar
seferoglusuphi 14
ekşi profiliaskerden keyif alanlar genel olarak fikir işçileridir.
çünkü askerde beyninizi kullanmıyorsunuz. yani isteseniz de sistem buna müsade etmiyor.
sivilde günde 24 saat düşünüp zihnini yoran adama cennet gibi geliyor orası.
çünkü askerde beyninizi kullanmıyorsunuz. yani isteseniz de sistem buna müsade etmiyor.
sivilde günde 24 saat düşünüp zihnini yoran adama cennet gibi geliyor orası.
cebinizden 20 tl çıkartıp alnına yapıştırın.
sakin ol kayısı adam.
t: bir iddiadır.
t: bir iddiadır.
cafe sahibi istediği açıklamayı yapsın biz sizin ciğerinizi biliyoruz.
-cumhuriyetten rahatsız olduğunuzu biliyoruz.
-ülkenin kurucusundan rahatsız olduğunuzu biliyoruz.
- şeriatın gelmesini istediğinizi biliyoruz.
-yalnız olmadığınızı biliyoruz.
ancak tüm bunları açıkça söyleyecek cesaretinizin olmadığını da biliyoruz.
-cumhuriyetten rahatsız olduğunuzu biliyoruz.
-ülkenin kurucusundan rahatsız olduğunuzu biliyoruz.
- şeriatın gelmesini istediğinizi biliyoruz.
-yalnız olmadığınızı biliyoruz.
ancak tüm bunları açıkça söyleyecek cesaretinizin olmadığını da biliyoruz.
"kübada 30 yıllık arabalara biniyorlarmış eki eki"
bir kaç seneye ebenizin kübasını göreceksiniz.
bir kaç seneye ebenizin kübasını göreceksiniz.
bugün deneyip başarısız olduğum uygulamadır.
şeridimi bozmadan içimden 30a kadar saymaya çalıştım -ki 30 saniyeden de düşük olur bu süre- ancak 30u göremeden yeni bir çukura girdim.
yani 20 yıldır ülke olarak asfalt konuşuyoruz hala yollar 3. dünya ülkesi yolu gibi.
şeridimi bozmadan içimden 30a kadar saymaya çalıştım -ki 30 saniyeden de düşük olur bu süre- ancak 30u göremeden yeni bir çukura girdim.
yani 20 yıldır ülke olarak asfalt konuşuyoruz hala yollar 3. dünya ülkesi yolu gibi.
yol arkadaşı değildir.
yolu seven adam zaten yalnızlığından keyif aldığı için o yolu sever.
yolu seven adam zaten yalnızlığından keyif aldığı için o yolu sever.
olm niye yazıyorsunuz insta tayfa gelip içine sıçsın diye mi?
hangi ev biri konum atsın vicdansızlar
fahrettin süreci iyi yönetti
bugün sıcakların ayyuka çıkmasıyla aklıma gelen ama ülkemde gündeme bir türlü gelmeyen haktır.
kadınlar ne güzel işe efil efil geliyorlar. bizimse bu sıcakta pantolon kıçımıza yapışıyor.
daha sabahın dokuzu hava ısınmadı bile ama bayılacağız resmen.
edit: ulan kimse de dememiş ki bu ilk cümle ne diye.
bakmasam haberim olmayacak
kadınlar ne güzel işe efil efil geliyorlar. bizimse bu sıcakta pantolon kıçımıza yapışıyor.
daha sabahın dokuzu hava ısınmadı bile ama bayılacağız resmen.
edit: ulan kimse de dememiş ki bu ilk cümle ne diye.
bakmasam haberim olmayacak
tl ile kazanıp ülkedeki her şeyi euro bazlı fiyatlarla aldığımızdan olabilir mi
misafire ayrılan yemeğin kediye verilmesi ile sonuçlanacak eylem.