görsel
“bir cesedi sırtlanmış ufacık bir ruhsun sen.”
Sık geçen başlıklar
cnsdd 13
ekşi profilibursa'da doğup büyümüş bir doğu karadenizli ve izmir aşığı birisi olarak, ankara diyorum.
isterseniz gri şehir deyin, isterseniz memur şehri deyin, isterseniz sıkıcı, isterseniz beton yığını deyin..
sokaklarında yürürken hissettirdiği o güzel heyecan ve keşfetme isteği, kendine has dinginliği aynı zamanda da karmaşası, upuzun caddeleri ve o caddelerin anıtkabir'e çıkabilmesi ihtimali..
çok sempatik ve bir o kadar da özelsin ankara. seviliyorsun.
isterseniz gri şehir deyin, isterseniz memur şehri deyin, isterseniz sıkıcı, isterseniz beton yığını deyin..
sokaklarında yürürken hissettirdiği o güzel heyecan ve keşfetme isteği, kendine has dinginliği aynı zamanda da karmaşası, upuzun caddeleri ve o caddelerin anıtkabir'e çıkabilmesi ihtimali..
çok sempatik ve bir o kadar da özelsin ankara. seviliyorsun.
cebinden harcıyor sanki ya. ben istemiyorum benim paramla suriyeli beslemeni arkadaşım. her bir kuruşunu hem kendisine, hem de ümmetine itinayla haram ediyorum.
edit1: “bizim paramız değil, avrupa'nın parası ama oo” tarzında birkaç mesaj aldım. içim rahatladı be. bizim değilmiş arkadaşlar.
edit2: edit1'deki cümle ironi içerir.
edit1: “bizim paramız değil, avrupa'nın parası ama oo” tarzında birkaç mesaj aldım. içim rahatladı be. bizim değilmiş arkadaşlar.
edit2: edit1'deki cümle ironi içerir.
azis var.
içine domates ve salatalık girmemesi.
bu ikisi dışında içine ne koyarsanız koyun salatanızı üst noktaya taşır.
bu ikisi dışında içine ne koyarsanız koyun salatanızı üst noktaya taşır.
kendini kral gibi hissetmenin aylık gelire bakmadığını bilen insandır belki de.
sevdikleri yanındadır, mutludur, huzurludur ve sağlıklıdır. bunlar ona yetiyor olabilir.
sevdikleri yanındadır, mutludur, huzurludur ve sağlıklıdır. bunlar ona yetiyor olabilir.
“inanmak var olmaktır, bilirsin
inandığımız şeyler için yaşayalım.”
inandığımız şeyler için yaşayalım.”
bazen ismimle seslenilmesi bile yeterli.
sebepsiz geriliyorum.
sebepsiz geriliyorum.
(bkz: sen)
hiç tanımadığım ya da yeni tanışmış olduğum insanların bana sen diye hitap etmesi kadar sinir bozucu bir şey yok.
ülkece önce şu durumu aşmamız lazım. sonrası zaten düzelir diye düşünüyorum. sadece düşünüyorum.
hiç tanımadığım ya da yeni tanışmış olduğum insanların bana sen diye hitap etmesi kadar sinir bozucu bir şey yok.
ülkece önce şu durumu aşmamız lazım. sonrası zaten düzelir diye düşünüyorum. sadece düşünüyorum.
zekilikten kastınız çakallık mıdır acaba? zira okumuşluk oranına bakarsanız, rize ve trabzon bayağı geridedirler de. ama dediğim gibi olay çakallıksa,evet; en çakaldırlar.
edit: aman ne kadar da zeki, iq seviyesi yüksek rize’li trabzon’lu varmış ülkede. hani o yüksek zekanızın ürünlerini göremiyoruz . anca işe yaramaz devlet yöneticileri çıkarırsınız aranızdan.
edit2: cahilsiniz ve kibirlisiniz.
edit: aman ne kadar da zeki, iq seviyesi yüksek rize’li trabzon’lu varmış ülkede. hani o yüksek zekanızın ürünlerini göremiyoruz . anca işe yaramaz devlet yöneticileri çıkarırsınız aranızdan.
edit2: cahilsiniz ve kibirlisiniz.
üstte yazar yok.