her şey tamam da şu " hocam " hitabına sinirlenenleri anlamıyorum!
ne cinsiyetçi ne de aşağılayıcı bir hitap. her kesime her kişiye uyuyor.
bu kadar kasarak nasıl yaşıyorsunuz bu hayatı anlamak zor.
14.01.2022 · 8. sıra
passenger28
13.01.2022 00:02