Sık geçen başlıklar

sinirlendiren hitap şekilleri 4

ekşi'de gör
her şey tamam da şu " hocam " hitabına sinirlenenleri anlamıyorum!

ne cinsiyetçi ne de aşağılayıcı bir hitap. her kesime her kişiye uyuyor.

bu kadar kasarak nasıl yaşıyorsunuz bu hayatı anlamak zor.
(bkz: sen)

hiç tanımadığım ya da yeni tanışmış olduğum insanların bana sen diye hitap etmesi kadar sinir bozucu bir şey yok.

ülkece önce şu durumu aşmamız lazım. sonrası zaten düzelir diye düşünüyorum. sadece düşünüyorum.