Sık geçen başlıklar

evelallah bir 40 daha harcarız 1

ekşi'de gör
cebinden harcıyor sanki ya. ben istemiyorum benim paramla suriyeli beslemeni arkadaşım. her bir kuruşunu hem kendisine, hem de ümmetine itinayla haram ediyorum.

edit1: “bizim paramız değil, avrupa'nın parası ama oo” tarzında birkaç mesaj aldım. içim rahatladı be. bizim değilmiş arkadaşlar.

edit2: edit1'deki cümle ironi içerir.