Sık geçen başlıklar

yazarların özel bir sempati beslediği şehir 3

ekşi'de gör
perugia.

öğrenciyken doğum günüm için sürpriz parti yapmıştı arkadaşlarım, toplamda 20 kişi kadardık, içimizde rusyadan; japonyadan, paraguaydan, almanyadan, güney koreden arkadaşlar vardı ve hepsi kendi dilinde iyi ki doğdun şarkısı söylemişlerdi, bin yıl geçse bu anı ile hatırlanacak ve hep sempati duyulacak bir şehir oldu benim için.
bursa'da doğup büyümüş bir doğu karadenizli ve izmir aşığı birisi olarak, ankara diyorum.

isterseniz gri şehir deyin, isterseniz memur şehri deyin, isterseniz sıkıcı, isterseniz beton yığını deyin..

sokaklarında yürürken hissettirdiği o güzel heyecan ve keşfetme isteği, kendine has dinginliği aynı zamanda da karmaşası, upuzun caddeleri ve o caddelerin anıtkabir'e çıkabilmesi ihtimali..

çok sempatik ve bir o kadar da özelsin ankara. seviliyorsun.