boş bakkal taşşak tartmış.
okumaya üşenenler için; über şoförlüğü yaparak, fıstık ezmesi ekmek ile beslenip tır almaktan bahsediliyor.
Sık geçen başlıklar
patoschik 9
ekşi profilibütün euroleague gurmeleri bilir ki bu madrid ibnesinin o ligde bir tane kocası varsa o da fenerbahçedir.
madrid'i play-off larda süpüren tek takım da fener'di en dominant sezonlarından birinde içerde dışarda sikip bırakan da fener oldu.
madrid'i play-off larda süpüren tek takım da fener'di en dominant sezonlarından birinde içerde dışarda sikip bırakan da fener oldu.
işitme sorunum olduğu için bu dizinin türkçe altyazısı olup olmadığını sormuştum ve altyazı var ise dizinin yayınlandığı platforma üye olacağımı belirtmiştim, fakat bazı süper zeki arkadaşlar işi taşşağa vurmuşlar.
örnek;
https://eksiup.com/p/gh601830vy52
https://eksiup.com/p/b6601833wvcx
https://eksiup.com/p/6260184162s8
hayır, bir insan türkçe bir yapımın türkçe altyazısı olup olmadığını neden sormuş olabilir ki?
bunu idrak etmek bu kadar mı zor?
var olsunlar, umarım hayatınız boyunca bir organın eksikliğini yaşamazsınız.
tanım: bir dizi
edit: bir çok kişi bu entryle alakalı mesajla dönüş yaptı, sağolsunlar.
dizinin yayınlandığı platformda yeni sezonu hariç diğer sezonlarında alt yazı eklentisi varmış öyle söylediler, bunu da zor olsa da öğrenmiş olduk.
örnek;
https://eksiup.com/p/gh601830vy52
https://eksiup.com/p/b6601833wvcx
https://eksiup.com/p/6260184162s8
hayır, bir insan türkçe bir yapımın türkçe altyazısı olup olmadığını neden sormuş olabilir ki?
bunu idrak etmek bu kadar mı zor?
var olsunlar, umarım hayatınız boyunca bir organın eksikliğini yaşamazsınız.
tanım: bir dizi
edit: bir çok kişi bu entryle alakalı mesajla dönüş yaptı, sağolsunlar.
dizinin yayınlandığı platformda yeni sezonu hariç diğer sezonlarında alt yazı eklentisi varmış öyle söylediler, bunu da zor olsa da öğrenmiş olduk.
genç kızımızın sağdan soldan duyduğu doğru çıkarımları yanlış kişiye püskürdüğü tartışmadır.
bu çıkarımların muhattabı ülkeye gelip ekmek elden su gölden yaşayıp 8-10 tane de çocuk yapan sığınmacılardır.
bu çıkarımların muhattabı ülkeye gelip ekmek elden su gölden yaşayıp 8-10 tane de çocuk yapan sığınmacılardır.
düşünsene, galatasaraylısın, cuma gecesi saat 00:30, fenerbahçe basketbolda avrupa'nın en büyük kupasında maç oynarken onu izliyorsun, ekşi de onun başlığına gelip başka basketbol takımlarını övüyorsun lol
nereden baksan ahmakça
ve ben bu entryi girerken fener tüm fransızları üzerek fişi çekti
nereden baksan ahmakça
ve ben bu entryi girerken fener tüm fransızları üzerek fişi çekti
amerikan yapımı filmlerde amerikan ordusu bir yerlere özgürlük getirdiğinde renkler daha bir renkli, gökyüzü daha bir güzel, bulutlar daha bir pofidik oluyor.
aynı filmlerde konu almanlar olunca herşey daha gri, daha mat, gökyüzü kapalı, herşey yarrak gibi.
hitler kazansaydı kanın gövdeyi götüreceği dünyada müttefikler kazanınca hiç bir amaçsız savaş yaşanmadı.hiç bir toplum soykırıma uğramadı, hiç bir ülke barış döneminde yerle bir edilmedi.
vietnam, kore, libya, ırak, suriye, afganistan,yemen, küba, venezuela gibi ülkeler savaştan uzak harika bir 70 yıl geçirdiler, ruanda'da, karabağ'da, balkanlar'da, ortadoğuda dünyanın gözü önünde soykırımlar yaşanmadı.
müttefiklerin deli gibi silah sattığı ülkelerde çocuklar açlıktan ya da salgın hastalıklardan ölmedi.
almanya kazansa şu şu şu olurdu diye sıralanan varsayımların hiçbirisi 70 yıllık dönemde yaşanmadığı için dünya halkları ne kadar da şanslı olduğunun farkına varmalı
aynı filmlerde konu almanlar olunca herşey daha gri, daha mat, gökyüzü kapalı, herşey yarrak gibi.
hitler kazansaydı kanın gövdeyi götüreceği dünyada müttefikler kazanınca hiç bir amaçsız savaş yaşanmadı.hiç bir toplum soykırıma uğramadı, hiç bir ülke barış döneminde yerle bir edilmedi.
vietnam, kore, libya, ırak, suriye, afganistan,yemen, küba, venezuela gibi ülkeler savaştan uzak harika bir 70 yıl geçirdiler, ruanda'da, karabağ'da, balkanlar'da, ortadoğuda dünyanın gözü önünde soykırımlar yaşanmadı.
müttefiklerin deli gibi silah sattığı ülkelerde çocuklar açlıktan ya da salgın hastalıklardan ölmedi.
almanya kazansa şu şu şu olurdu diye sıralanan varsayımların hiçbirisi 70 yıllık dönemde yaşanmadığı için dünya halkları ne kadar da şanslı olduğunun farkına varmalı
29 yaşındayım 29 yıldır kadıköy'de yaşıyorum .
farklı semtlerde oturup barlar sokağı be ağğğbi, rexx be ağbiii, moda sahili be ağbiiii gibi yazarak kadıköy'ü yaşadığını, anladığını zannedenler yüzünden gına gelmiştir .
kadıköy'lü olmak, kadıköy'de takılmaktan ziyade insanlara bu muhitte vakit geçirdiğini göstermeye çalışan seküler kesimin kekoları yüzünden yozlaşmaktadır .
son yıllarda gözle görülür biçimde artan közde kahveciler ilçenin dokusuna uygun değildir,zira kadıköy eminönü değildir, her hangi bir cafenin, büfenin önünde insanları içeri davet eden bir garsona bu muhitte ihtiyaç yoktur .ama bu durum yetkililerin sikindemidir ? değildir .
farklı semtlerde oturup barlar sokağı be ağğğbi, rexx be ağbiii, moda sahili be ağbiiii gibi yazarak kadıköy'ü yaşadığını, anladığını zannedenler yüzünden gına gelmiştir .
kadıköy'lü olmak, kadıköy'de takılmaktan ziyade insanlara bu muhitte vakit geçirdiğini göstermeye çalışan seküler kesimin kekoları yüzünden yozlaşmaktadır .
son yıllarda gözle görülür biçimde artan közde kahveciler ilçenin dokusuna uygun değildir,zira kadıköy eminönü değildir, her hangi bir cafenin, büfenin önünde insanları içeri davet eden bir garsona bu muhitte ihtiyaç yoktur .ama bu durum yetkililerin sikindemidir ? değildir .
yıllardır altı ok dışında bir partiye oy atmam derken bu seçim iyi parti adayı emre kınay'a oy atmama sebep olacak adaydır .
kadıköy sizden razı değil ey cehaaapee yönetimi
kadıköy sizden razı değil ey cehaaapee yönetimi
beylikdüzünde kar yağmasının istanbulla ne alakası vardır acaba ?