Sık geçen başlıklar

hitler savaşı kazansaydı ne olurdu 1

ekşi'de gör
amerikan yapımı filmlerde amerikan ordusu bir yerlere özgürlük getirdiğinde renkler daha bir renkli, gökyüzü daha bir güzel, bulutlar daha bir pofidik oluyor.

aynı filmlerde konu almanlar olunca herşey daha gri, daha mat, gökyüzü kapalı, herşey yarrak gibi.

hitler kazansaydı kanın gövdeyi götüreceği dünyada müttefikler kazanınca hiç bir amaçsız savaş yaşanmadı.hiç bir toplum soykırıma uğramadı, hiç bir ülke barış döneminde yerle bir edilmedi.

vietnam, kore, libya, ırak, suriye, afganistan,yemen, küba, venezuela gibi ülkeler savaştan uzak harika bir 70 yıl geçirdiler, ruanda'da, karabağ'da, balkanlar'da, ortadoğuda dünyanın gözü önünde soykırımlar yaşanmadı.
müttefiklerin deli gibi silah sattığı ülkelerde çocuklar açlıktan ya da salgın hastalıklardan ölmedi.

almanya kazansa şu şu şu olurdu diye sıralanan varsayımların hiçbirisi 70 yıllık dönemde yaşanmadığı için dünya halkları ne kadar da şanslı olduğunun farkına varmalı