50 yıl önce giden gurbetcilerimiz sagolsun, millete neler yasattilarsa çoğu kisi türk olduğunu soyleyince farklı muameleye maruz kaliyor veya kalırım diye çekiniyor.
edit: beğenmeyin lan artık, kendimi vatan haini dıj güçler üyesi gibi hissediyorum.
edit2: allahiniz varsa begenmezsiniz.safak operasyonuyla alacaklar olm valla yapmayın lan.
edit3: erasmusla yurtdışına gittiğinizde bile türkler kendini türklerden gizliyor, böyle bir gerçeklik var arkadaşlar.o yüzden arkadaşa kızamıyorum, vardır başından geçen bazı olaylar.
edit4: yeter allahın cezaları yeter, 3 günlük dünyada pranga mankeni olmak istemiyorum.
edit3: sözlükteki bu dayanışmayı gördükçe gözlerim yaşarıyor.siz varken düşmana ihtiyacım yokmuş bu hayatta.eyvallah.
edit4: allah'ım sen aklıma mukayyet ol.
Sık geçen başlıklar
raphaelvesta 9
ekşi profilisiz bu ülke için çok masumsunuz ya, üzerler sizi.
hayatınızda bir kez olsun yabancı bir kadın tanıdıysanız, bir daha trip makineleri ile uğraşmak istemiyorsunuz.
1 kişi koca imparatorluğu yıkabiliyorsa bu durumda ya o kişi zekidir ya da imparatorlukta zekaya dair bir kırıntı yoktur.
tercih sizin.
tercih sizin.
ama maske takarsa ruju gözükmez ki :/
ülkenin bütün yalakalarını toplasan bu elemanın tırnağı etmez.
bu devirde okumak aç kalmak demektir.atom fiziğine de, profesörlüge de lanet olsun artık.
gözlerinizde silivri hasreti görüyorum sevgili suserlar.
dinlere inanmaları