Sık geçen başlıklar

raphaelvesta 9

ekşi profili
50 yıl önce giden gurbetcilerimiz sagolsun, millete neler yasattilarsa çoğu kisi türk olduğunu soyleyince farklı muameleye maruz kaliyor veya kalırım diye çekiniyor.

edit: beğenmeyin lan artık, kendimi vatan haini dıj güçler üyesi gibi hissediyorum.

edit2: allahiniz varsa begenmezsiniz.safak operasyonuyla alacaklar olm valla yapmayın lan.

edit3: erasmusla yurtdışına gittiğinizde bile türkler kendini türklerden gizliyor, böyle bir gerçeklik var arkadaşlar.o yüzden arkadaşa kızamıyorum, vardır başından geçen bazı olaylar.

edit4: yeter allahın cezaları yeter, 3 günlük dünyada pranga mankeni olmak istemiyorum.

edit3: sözlükteki bu dayanışmayı gördükçe gözlerim yaşarıyor.siz varken düşmana ihtiyacım yokmuş bu hayatta.eyvallah.

edit4: allah'ım sen aklıma mukayyet ol.