50 yıl önce giden gurbetcilerimiz sagolsun, millete neler yasattilarsa çoğu kisi türk olduğunu soyleyince farklı muameleye maruz kaliyor veya kalırım diye çekiniyor.
edit: beğenmeyin lan artık, kendimi vatan haini dıj güçler üyesi gibi hissediyorum.
edit2: allahiniz varsa begenmezsiniz.safak operasyonuyla alacaklar olm valla yapmayın lan.
edit3: erasmusla yurtdışına gittiğinizde bile türkler kendini türklerden gizliyor, böyle bir gerçeklik var arkadaşlar.o yüzden arkadaşa kızamıyorum, vardır başından geçen bazı olaylar.
edit4: yeter allahın cezaları yeter, 3 günlük dünyada pranga mankeni olmak istemiyorum.
edit3: sözlükteki bu dayanışmayı gördükçe gözlerim yaşarıyor.siz varken düşmana ihtiyacım yokmuş bu hayatta.eyvallah.
edit4: allah'ım sen aklıma mukayyet ol.
08.08.2023 · 6. sıra
raphaelvesta
07.08.2023 11:39 ~ 19:51