yahu neyi tartışıyoruz adam resmen 2.golü bekledi değişiklik için. 70 dk oyunu izledi ya. yani bir şey yapıyormuş gibi bile yapmadı. tv başındaki ben gibi maçı izledi.
kadronun kalitesizliğinin sebeplerini, buna sebep olanları eleştirelim ama 70 dk maçı izlemesinin hiç bir açıklaması yok.
Sık geçen başlıklar
juloo 8
ekşi profiliaçılışını 130 dolarla yaptı. lokal krizimize bir de küresel kriz eklendi, pastanın üstünde çilek oldu.
gelsin litresi 30 lira olan benzinler, mazotlar.
gelsin litresi 30 lira olan benzinler, mazotlar.
yüreğimiz yetse bunu da diyecekmişiz :)
sizden korkan sizin gibi olsun.
#erdoganistifa
sizden korkan sizin gibi olsun.
#erdoganistifa
evet yanlış okumadınız. tutuklanan kişi ana muhalefet liderine hakaretler yağdıran çakıcı değil.
aydın'ın kuşadası ilçesinde alaattin çakıcı'ya hakaret ettiği için gözaltına alınan vatandaş, halkı kin ve düşmanlığa teşvik suçundan tutuklanarak cezaevine atıldı.
akp'nin yargı reformu dediği şey buymuş demek.
kaynak:https://jurnaltr.com/…i-basilarak-gozaltina-alindi/
aydın'ın kuşadası ilçesinde alaattin çakıcı'ya hakaret ettiği için gözaltına alınan vatandaş, halkı kin ve düşmanlığa teşvik suçundan tutuklanarak cezaevine atıldı.
akp'nin yargı reformu dediği şey buymuş demek.
kaynak:https://jurnaltr.com/…i-basilarak-gozaltina-alindi/
berat albayrak'a yöneltilen tepkilerin doğru adresi burasıdır. ne berat albayrak ne de başka birisi bu sistemde cumhurbaşkanından habersiz tuvalete bile gidebilecek durumda değildir.
ekonominin ve ülkenin bu halde olmasının sorumlusu recep tayyip erdoğan'dır.
ekonominin ve ülkenin bu halde olmasının sorumlusu recep tayyip erdoğan'dır.
biz neden vergi ödüyoruz 1 kişi bana bunu açıklayabilir mi? neden yani neden? her zor zamanda futbol kulübü gibi sms kampanyası başlatılacaksa neden vergi veriyoruz yok mu açıklayacak biri?
ya da fransızlar, amerikalılar niye ihtiyaç duymuyorlar sms'lere?
(bkz: ihtiyat akçesi)
ya da fransızlar, amerikalılar niye ihtiyaç duymuyorlar sms'lere?
(bkz: ihtiyat akçesi)
sınava girmeden önce çıkartması gerekirdi.
ha bu kız; türbanla giriliyor da, piercing ile neden girilemiyor diye sorabilir. sonuna kadar haklıdır.
edit: türbanın iğneleri de çıkarılıyor mesajı atan çok oldu. onlar için yazıyorum.
bir insanın türban takma özgürlüğü varsa, bir diğer insanın da piercing takma özgürlüğü olmalıdır. değinmek istediğim nokta bu. dini inancına göre piercing takması gerekiyor olabilir. kimse sorgulayamaz.
edit 2: piercing serbestmiş. türbanın iğneleri niye çıkarılıyor lan o zaman.
son edit: gizlikullanici mesaj attı:
" bugün zamanım bol olduğundan 2 kez sınava giriş belgesini okudum. anahtarlık olmadan anahtar, bozuk para, ulaşım kartı, basit piercing, alyans, basit tokalı(?) kemer, başörtüsü için kullanılan iğne gibi şeyler serbest."
yani buradaki olay tamamen görevlilerin hatası. tabi basit piercing, basit kemer tokası gibi kavramların ucu çok açık.
ha bu kız; türbanla giriliyor da, piercing ile neden girilemiyor diye sorabilir. sonuna kadar haklıdır.
edit: türbanın iğneleri de çıkarılıyor mesajı atan çok oldu. onlar için yazıyorum.
bir insanın türban takma özgürlüğü varsa, bir diğer insanın da piercing takma özgürlüğü olmalıdır. değinmek istediğim nokta bu. dini inancına göre piercing takması gerekiyor olabilir. kimse sorgulayamaz.
edit 2: piercing serbestmiş. türbanın iğneleri niye çıkarılıyor lan o zaman.
son edit: gizlikullanici mesaj attı:
" bugün zamanım bol olduğundan 2 kez sınava giriş belgesini okudum. anahtarlık olmadan anahtar, bozuk para, ulaşım kartı, basit piercing, alyans, basit tokalı(?) kemer, başörtüsü için kullanılan iğne gibi şeyler serbest."
yani buradaki olay tamamen görevlilerin hatası. tabi basit piercing, basit kemer tokası gibi kavramların ucu çok açık.
yabancı izleyicilerde, 'gofret ne alaka aq' tepkisi oluşturacaktır.