kaş'ta tarlama 2018 yılında konteyner koydum. altına su basman yapmadım, kaldırım taşları üzerine, zerre beton atmadan veya başka bir kirlilik oluşturmadan... kaş belediyesi encümeni ceza kesti, arkasından mahkemeye verdi, 10 ay hapis verdiler, hükmün açıklanması geri bırakılmadı -para cezasına çevrildi allah'tan, yoksa memuriyet gidecek- üstelik insanı enayi yerine koyuyorlar, öyle bir yargılama yapılmış ki bir sürü hata ile....ben ceza meza olmaz diye düşünürken kendimi içerde bulacağım. baktım olmuyor, baldıza bıraktım, avukat kendisi, istinaftan döndürdü,ceza iptal edildi, kurtuldum. ama beş yıldır bu işle meşgul oldum. bilen bilir kaş kaçak villa cenneti, binlerce kaçak villa içinde beni buldular, şaka yapmıyorum. burası türkiye, her şey olur.
benim kaçak villa yapmak gibi bir niyetim yoktu,tam tersine zeytinlerime bakmak,yapılaşmanın başladığı yerde yeşile sahip çıkmaktı düşüncem. ayrıca zeytin toplarken konaklama için kullanacaktım, eskişehir'den günlük gidip gelemezdim çünkü.
mülteciler, ruhsatsız işyeri açıyor, kapatınca insanlık dışı diyen şerefsizler, gelmiş burada yok kanun yok bilmem ne diye zırvalıyor. ülke işgal ediliyor, onlara her şey yapabilir, türk insanı tarlasına 20 metrekarelik yaşam alanı kuramasın, sikerim böyle işi.
Sık geçen başlıklar
ncavit 11
ekşi profilibence o fotoyla senin meslek hayatın zaten yok olmuştur, yerinde olsam son anda bari duruşum olsun der, basarım istifayı.
dahası ülkenin gidişatı için bile şık olmayan görüntü o foto,tabi anlayabilene...!
dahası ülkenin gidişatı için bile şık olmayan görüntü o foto,tabi anlayabilene...!
e be amına kodumun çocuğu, o zaman niye anlaştın, niye söz verdin, demezler mi adama ?
siktimin şark kurnazı;türkiye, nato üyeliği için kore'de bir tugay askerini şehit verdi, sen teröristini vermiyorsun, o zaman ananın amına kadar yolun var, denmeli.
biz, bedel ödemeyiz, terörist beslemeye devam edeceğiz, açıklaması.
not:küfürler için özür dilerim dostlar.
siktimin şark kurnazı;türkiye, nato üyeliği için kore'de bir tugay askerini şehit verdi, sen teröristini vermiyorsun, o zaman ananın amına kadar yolun var, denmeli.
biz, bedel ödemeyiz, terörist beslemeye devam edeceğiz, açıklaması.
not:küfürler için özür dilerim dostlar.
cemil hocama geçmiş olsun,atatürkçü biri hiç hoşlarına gitmiyor, hele ki din kültürü öğretmeni atatürkçü ise tam görevden atılmalık!
haksız bir görevden el çektirilme olayı.
haksız bir görevden el çektirilme olayı.
halk seçimde verdi sınırsız yetkiyi sonuç ortada. çok da fifi, bu arap sevici mülteciseverler için iyi oluyor.
hım,ilk kez mansur yavaş'a katılmıyorum ve tavrını doğru bulmuyorum. dün imamoğlu da tanju özcan'a katılmadığını belirtmişti.
kimse kusura bakmasın,mülteci mevzusu beka mevzusudur benim için. kimbu konuda tanju özcan gibi davranır ve hareket eder oyumu alır. yoksa işler hiç iyi yere gitmiyor. mülteciyi çok sevenler de evlerine birkaç aile alıp baksın.
kimse kusura bakmasın,mülteci mevzusu beka mevzusudur benim için. kimbu konuda tanju özcan gibi davranır ve hareket eder oyumu alır. yoksa işler hiç iyi yere gitmiyor. mülteciyi çok sevenler de evlerine birkaç aile alıp baksın.
nah alırlar,çünkü çoğunluğu yalaka-sen üyesi,esrar mı kokladılar acaba bu zammı istiyorlar. önce karakterli olup istifa edebilmeleri lazım. üyesi oldukları sendika onların özlük ve mali haklarını peşkeş çekiyor,bu aklıevveller de oraya üye!!!
not:öğretmenim.
iş bu yazılanlar tüm meslektaşlarım için tabi ki değil.
not:öğretmenim.
iş bu yazılanlar tüm meslektaşlarım için tabi ki değil.
ikinci üçüncüyü bilmem;ama birincilik erzurum'un dostlar.
hem türkiye'de hem avrupa'da efes'in şampiyonluğu güme gitmiş,üzüldüm.
allah bunlara akıl fikir versin.
ortadoğu'da sıradan bir gün,şaşırtıcı elbette ki ama geri kalmış ülkelerde malesef bu iş böyle!!!
zannımca şirk topluluğu bunlar,fetullah ın başka bir versiyonu ve ülke için tehlikeliler.
buna bağlı olan kişi,gavs denen eleman öl dese ölür,devlet teşkilatını feto gibi ele geçirince bombalayın dese düşünmeden yapar,o elemana tapan bağlıları aynen bu şekilde.
ortadoğu'da sıradan bir gün,şaşırtıcı elbette ki ama geri kalmış ülkelerde malesef bu iş böyle!!!
zannımca şirk topluluğu bunlar,fetullah ın başka bir versiyonu ve ülke için tehlikeliler.
buna bağlı olan kişi,gavs denen eleman öl dese ölür,devlet teşkilatını feto gibi ele geçirince bombalayın dese düşünmeden yapar,o elemana tapan bağlıları aynen bu şekilde.
özür dilerim dostlar ama bu ve bunun gibi adamlar!!! pardon sığırlar yüzünden akp prim yapıyor.
bir arkadaşım ciddi ciddi bu sığırın gizli akp li olduğunu düşünüyor!! ha değilse bile ortalamanın altında zekaya sahip vekildir kendisi.
bir arkadaşım ciddi ciddi bu sığırın gizli akp li olduğunu düşünüyor!! ha değilse bile ortalamanın altında zekaya sahip vekildir kendisi.