Sık geçen başlıklar

öğretmenlerin %20 zam istemesi 2

ekşi'de gör
bütün memurlar için olması gereken istektir. eğitimin kalitesizliğinden dem vurup öğretmenlere gömenler de mesleklerini yazsınlar. kıyaslayalım dünyaya göre o konuda nerelerdeymişiz. sanki mühendislikte, teknolojide, bilişimde, tıpta dünya lideriyiz de eğitimimiz kötü. yatma mevzusuna gelince yazın maske + siperlik ders anlattım ben sen keyfince gezerken şu anda yatıyoruz gibi bir durum yok. uzaktan eğitim için her gün sabah 9 da oturuyoruz bilgisayarın başına. evde 2 öğretmen olunca, ders anlatabilmek için 10 yıllık bilgisayara ssd, şarj aleti ve batarya alıp hayata döndürdüm. neden? çünkü yenisini alacak min 6bin tl yok. çünkü 2 senedir g.tümüze giren şemsiyenin haddi hesabı yok.
nah alırlar,çünkü çoğunluğu yalaka-sen üyesi,esrar mı kokladılar acaba bu zammı istiyorlar. önce karakterli olup istifa edebilmeleri lazım. üyesi oldukları sendika onların özlük ve mali haklarını peşkeş çekiyor,bu aklıevveller de oraya üye!!!
not:öğretmenim.
iş bu yazılanlar tüm meslektaşlarım için tabi ki değil.