istanbul gibi bir yerde 30000 gibi bir oy farkla yenilmek hezimet degildir.
kendisi asıl hezimeti veri aktarımı son yuzde bire gelince durduğunda, üstüne bir de başkanlığını ilan edip gaspa yeltendiğinde yaşadı. siyasetin çöplüğüne gönderildi biat ettiği ahlaksızlar tarafından.
oysa tek yapman gereken onurlu bir şekilde manipülasyonculara haddini bildirmek, yenilgiyi hakkıyla kabul etmekti. keşke öyle yapsaydın binali.
02.04.2019 · 27. sıra
089
01.04.2019 14:20