olsa da atsak.
Sık geçen başlıklar
delirmeyetekbilet 16
ekşi profiliasıl sorun 40 yaşında adamın 20 yaşındaki kızla çıkmasıdır. 42 yaşındayım ve yirmili yaşlardakiler ile paylaşım yapabileceğim bir şey olduğunu düşünmüyorum. kaldı ki kendimi otuzlu yaşlarda olanlara bile uzak görüyorum. belli bir yaşın altında olanları küçümsediğimden değil. sadece arada çok büyük farklılıklar var.
tanım: hiç çekici gelmeyen durum.
tanım: hiç çekici gelmeyen durum.
internet diye bir nimetin olduğu dönemde adam haklı diyenler, bu ülkenin en okumuş en aydın kesiminin bu adam yüzünden hapse atıldığını, işkence gördüğünü, öldürüldüğünü bilmiyorsa, net gerizekalıdır.
edit: o kadar çok küfürlü mesaj geldi ki mesaj alımını kapattım. başlığa entry girmeyen ne kadar tip varsa mesajla küfür ediyor. bakıyorum başlığa bir şey yazmış mı, yok! sadece küfür. ben on yıldan uzun süredir sözlük kullanıyorum, insanı tahrik eden ne tipler gördüm ama kimseye özel mesaj yolu ile küfür etmedim. hele ki anasına vb küfür asla etmem. çünkü bunun karşılığı olarak küfür bana geri dönecektir. kimse küfür ederek kendi anasına küfür ettirmesin.
edit: o kadar çok küfürlü mesaj geldi ki mesaj alımını kapattım. başlığa entry girmeyen ne kadar tip varsa mesajla küfür ediyor. bakıyorum başlığa bir şey yazmış mı, yok! sadece küfür. ben on yıldan uzun süredir sözlük kullanıyorum, insanı tahrik eden ne tipler gördüm ama kimseye özel mesaj yolu ile küfür etmedim. hele ki anasına vb küfür asla etmem. çünkü bunun karşılığı olarak küfür bana geri dönecektir. kimse küfür ederek kendi anasına küfür ettirmesin.
bunu öğrendim. belki daha önceden biliyordum ama kabul etmemiştim. o yüzden bunu kabul ettim demek daha doğrusu. hayat bu, insana ne getireceği belli olmaz. psikolojik olarak bazı sorunlar yaşadığım şu günlerde, bu sorunları aşıp hayatıma devam etmeye çalışırken yaşadığım inişli çıkışlı durumlarda yıllarca birlikte olduğun kadının destek vermesini beklemem büyük bir hataymış. erkeklere tavsiyem, acı tecrübeler yaşamak istemiyorsanız kadınlara asla zayıf tarafınızı göstermeyin.
çocukluk dönemlerinde aşırı derecede ihmal edilmiş olmaları, ebeveynleri tarafından sürekli eleştirilmeleri vb.
çünkü mutluluk çocuklukta öğrenilen bir şeydir.
çünkü mutluluk çocuklukta öğrenilen bir şeydir.
büyük heveslerle alınan koşu bantları gibi duruyor. askılık falan olarak da kullanılabilir.
--- spoiler ---
yazarların yine yazarlar tarafından değerlendirildiği yeni karma sistemine geçeceğiz. yeni karma sistemi sadece entry oylanması üzerinden değil, yazarların sözlük'te genel olarak gördüğü takdiri tartan bir sistem olacak. başta sözlük'teki takipçi sayısı ve entry beğenileri olmak üzere, bir çok faktörü değerlendirdiğimiz, yazarların sözlük'teki gerçek kıymetini gösteren sistem kurulduktan sonra bazı hak ve yetkiler bu karmaya bağlı olacak.
--- spoiler ---
takipçi sayısı karma puanlarında nasıl etkin olabilir? kadın yazarsan +200 takipçiyle başlıyorsun zaten. cinsellikle sapık supuk entry'ler yazarsan +500'e kadar çıkıyor bu rakam. kadın yazar olmadığı halde bilgilendirici entry'leri sayesinde takipçi sayısı artan kaç erkek yazar var ki? kadın taklidi yapan zaten bir sürü harun abivar sözlükte. muhtemelen bu sayı üç dört katına çıkacak.
(bkz: bilemiyorum altan)
yazarların yine yazarlar tarafından değerlendirildiği yeni karma sistemine geçeceğiz. yeni karma sistemi sadece entry oylanması üzerinden değil, yazarların sözlük'te genel olarak gördüğü takdiri tartan bir sistem olacak. başta sözlük'teki takipçi sayısı ve entry beğenileri olmak üzere, bir çok faktörü değerlendirdiğimiz, yazarların sözlük'teki gerçek kıymetini gösteren sistem kurulduktan sonra bazı hak ve yetkiler bu karmaya bağlı olacak.
--- spoiler ---
takipçi sayısı karma puanlarında nasıl etkin olabilir? kadın yazarsan +200 takipçiyle başlıyorsun zaten. cinsellikle sapık supuk entry'ler yazarsan +500'e kadar çıkıyor bu rakam. kadın yazar olmadığı halde bilgilendirici entry'leri sayesinde takipçi sayısı artan kaç erkek yazar var ki? kadın taklidi yapan zaten bir sürü harun abivar sözlükte. muhtemelen bu sayı üç dört katına çıkacak.
(bkz: bilemiyorum altan)
yazar kasa henüz havadayken ters kelepçeyi takarlar. anca mazluma yaparız biz bunu. ülke olarak ecevit 'e yaptıklarımızdan dolayı vebal altındayız.
bir arkadaş grubuna denk gelmiştim. ilk 100'de yer almış 3 kişi, üç yüz küsürüncü olmuş biriyle dalga geçiyordu. adam da bozuluyordu. benim gibi ilk 100 bine girememiş biri için inanılmaz bir deneyimdi.
insana ne kadar özel olduğunu hissettiren bir şey. şu an oturduğum yerden 300'e yakın dairenin camlarını ve balkonlarını görebiliyorum. benim dışında bayrak asan yok. kaldı ki ben belki geç kalkarım diye geceden asmıştım bayrağımı. kimi şehirlerde hissetmediğiniz özel olduğunuz hissini konya'da yaşayabilirsiniz. bayramınız kutlu olsun.
alalı üç gün olmasına rağmen kaybetmediğim veya kimsenin yürütmediği çakmak.
sözlükteki en ilginç başlıklardan biri. birbirinin kopyası ergence ve belki biraz da sapıkça ve hatta rahatsız edici sorular soruluyor. buna karşın sürekli bir entry girişi var demek ki sorulara cevaplar geliyor olmalı ki sürekli sol frame'de görünüyor. anladığım kadarıyla insanların (bu başlıkta kadın yazarların) kendilerinden bahsetme veya merak edilme dürtülerini tatmin ediyor bu başlık. bir nevi röportaj verme isteği. önceleri küçümsediğim bir başlıktı. artık öyle düşünmüyorum, erkekler en anlamsız soruları bile soracak kadar rahatlar, kadınlar da cevaplayacak kadar. herkese iyi geliyor olmalı bu başlık. uzman değilim ama sanal bir deney ortamı gibi.
hedefiniz "kimseye muhtaç olmamak" olsun. kimseye ihtiyacınız yok.
siz yine de her kadın aldatır diye evli kadınlara sarkmayın, pompalı tüfekle suratınızdan vurulmanızın kimseye faydası olmaz.
(bkz: aptamil)'den ucuz olduğu sürece kardasınız.