iki haftada bir haftasonu kızı alırken merhaba-merhaba... aşağı yukarı bu... ona sorsan, o da aynını der.
boşanmanın en garip tarafı bu olacak sanırdım; birine dokunuyorsun, o biri sana dokunuyor... çok özel bir şey bu bence* sonra yabancı oluyorsun, gerçekten yabancı. hiç dokunmamış gibi.
keşke ölene dek dokunmaktan imtina etmeyeceğim biri ile verme şansım olsaydı evlilik kararını. ve o biri de benim gibi düşünseydi... aksi çok yorucu ve üzücü çünkü, bir bedene, tene, kokuya demir atmayı seven için...
14.10.2019 · 14. sıra
ooopapatya
13.10.2019 02:15 ~ 02:17