Sık geçen başlıklar

josef de souza'nın taraftar dövmesi 1

ekşi'de gör
ciddi mi yazıyorsunuz troll mü zeka seviyenizden dolayı emin olamıyorum. adam uçan tekme atarak geldi o an yerdeyken bir tekme atmamış olması bile mucize bizimkilerin. kaynak olarakda fotoğraf koyacağınıza video koyun adam usain bolt gibi koşarak geliyor.aha

edit: kural ne söyler tamam ama yani öyle bir saldırıda olabilidiğince sakin, hasarsız bir savunma bunu direkt kırmızıdan 2 maç bile verilmemeli. ben tekme tokat döverler diye beklemedim değil. çünkü çok hızlı ani gelişen bir olay oldu.

edit2: polis var diyen koçtroll polis varsa taraftarın sahada işi ne?

edit3: ayrıca bu başlığı halen değiştirmeyen sözlük yönetimi trollerin ekmeğine yağ sürüyor. sizde josef taraftari dövdü diyorsunuz yani.