bu pozisyonun vardan dönmemesi her şeyi açığa çıkarmıştır artık.
inanılmaz.
Sık geçen başlıklar
atil zeka 9
ekşi profilişimdi söyleyeceklerim biraz fakirlik övgüsü gibi gelebilir ama ben yine de söyleyeyim; et pahalı, alamıyoruz demeyin, illa ki evinizin üstünden martılar geçiyordur, sokaklarda kedi köpek dolanıyordur, bir havalı tüfek alın (yaşadığım ülkede 50 öro falan, türkiye'den almayın, kaziklanirsiniz) her hafta bir tane avlasaniz, aylık et ihtiyacı çıkar.
deterjan pahalı diyorsunuz, yahu dağ bayır sabun çiçekleriyle dolu, toplayın, deterjan masrafınız olmasın.
yani çok şaşırıyorum size.
ben yurt dışında yaşadığım için parasını basıp alırım, siz bana bakmayın.
deterjan pahalı diyorsunuz, yahu dağ bayır sabun çiçekleriyle dolu, toplayın, deterjan masrafınız olmasın.
yani çok şaşırıyorum size.
ben yurt dışında yaşadığım için parasını basıp alırım, siz bana bakmayın.
tipik kapitalist kafasıyla yürütülen organizasyonun liboşlar tarafından hoş görülen uygulaması.
önce ücretsiz bir şekilde yaygın kullanıma eriş, birilerinin ürettiği içerikleri, diğerlerine ücretle sun.
amerika'nın marshall yardımları muhabbetinin aynısı.
bu liboşlar o dönem de çok sevinmislerdi yardımlara.
ek: al işte, hemen 'pis gomonist' yaftasini yedik bir sürü insandan.
la bunlar 60'lari yaşamış dayılar olsalar neyse diyeceğim de, onların torunları bunlar, ama kafa yapıları hala dedeleriyle aynı.
liboş deyince komünist oluyormusuz, kesin bilgidir, yayalım.
ek 2: ulan herkes mi yutubda çalışıyor, anlamadım.
içeriği kendisi üreten dijital platformlardla neredeyse aynı parayı istemesine rağmen mevzu para değil arkadaşım, yutub da değil. mevzu, strateji.
önce ücretsiz bir şekilde yaygın kullanıma eriş, birilerinin ürettiği içerikleri, diğerlerine ücretle sun.
amerika'nın marshall yardımları muhabbetinin aynısı.
bu liboşlar o dönem de çok sevinmislerdi yardımlara.
ek: al işte, hemen 'pis gomonist' yaftasini yedik bir sürü insandan.
la bunlar 60'lari yaşamış dayılar olsalar neyse diyeceğim de, onların torunları bunlar, ama kafa yapıları hala dedeleriyle aynı.
liboş deyince komünist oluyormusuz, kesin bilgidir, yayalım.
ek 2: ulan herkes mi yutubda çalışıyor, anlamadım.
içeriği kendisi üreten dijital platformlardla neredeyse aynı parayı istemesine rağmen mevzu para değil arkadaşım, yutub da değil. mevzu, strateji.
hayvanların ödemesinin yapılacağı açıklandıktan sonra olmuştur.
köylü için hayvan demek mal demek, para demek.
sasirilacak hiçbir şey yok.
köylü için hayvan demek mal demek, para demek.
sasirilacak hiçbir şey yok.
bu süreçte sabit geliri olanların (memurlar, kirada gayrimenkulü olanlar, vs) bütün gelirleri bir havuzda toplanıp herkese eşit dağıtılacaksa desteklenebilir öneri.
tam kapanma isteyen tek kesim bunlar.
tam kapanma isteyen tek kesim bunlar.
yağma. borçlarını devlet eliyle vatandaşın ödediği, vergi borçları silinen kulüplerin parasız olduğundan bahsedilemez.
bütün kulupleri yagmaliyorlar. siz hala hakem, operasyon diye zirvalayin. aptal herifler.
bütün kulupleri yagmaliyorlar. siz hala hakem, operasyon diye zirvalayin. aptal herifler.
allah rızası için şu başlığa doğum yılını yazan arabesk sığırları toplayıp uzaya gönderin. yemin ediyorum dünya iq ortalaması en az 10 puan artar.
bu tipleri başımıza saranlar şimdi mağduru oynuyor. inci sözlük denen mal yuvasındaki aptalca şeyleri 'çok iyi yea', 'marjinaller yea' diye göklere çıkarırsanız o zihniyeyin yarattığı orospu çocukları ortaya çıkar ve böyle densizlikler yaparlar. kendi kendilerini sikerlerken umrumda değil de, şimdi 'gerçek insanlar'a bulaşmaya başladılar.
benimdir. üstüne küçük pipili ve de parasızımdır. herkesin egosunu tatmin edebilirim kısacası. üzülmeyin lan, sizden kötüleri var yani ;)