koyu fenerbahçeliyim iğrenç bir durum bu, penaltı falan değil, arda da benim gözümde küçülmüştür.
edit : kapattım maçı, bir keyfimiz var cidden içine ediyorsunuz. bin tane kamera var son teknoloji ama bunu 1 dakika içinde tespit edemiyorsunuz ya.. ne desek boşuna...
edit2 : onlarca mesaj geldi, troll diye yaftalamak ne kolay olmuş, iftira atmak ne kadar kolay.
sizde ne şeref kalmış, ne namus, üç kuruşluk adamlarsınız.
edit3: bu maçtan puan alamamak fenerim için en hayırlısı olmuştur. sağlık olsun.