kim dengini arıyor artık?
gözünüzün önünde sizin için ölecek adamları fark etmiyorsunuz bile. o sana aşık adam vardı hani hatırladın mı? evet evet ezik olan. işte oydu belki de aşık olunacak adam?..
biraz dürüst olun.
Sık geçen başlıklar
metalpago 12
ekşi profilibırakın şu maval okumaları. terk edilecektir bilmem ne.
lan ederse etsin.
kendisine olan saygısını karşısındakine de gösteren adam gibi adamdır.
yemişim sizin aşk oyunlarınızı.
hayat bundan ibaret değil.
lan ederse etsin.
kendisine olan saygısını karşısındakine de gösteren adam gibi adamdır.
yemişim sizin aşk oyunlarınızı.
hayat bundan ibaret değil.
ya bir sevdir git be kardeşim. bu iş de sizin mi tekelinizde?
herkesin altında 4x4 ford mu var?
herkes senin gibi vahşi hayvanlar için mi yapmalı kampı?
alır çadırını gider ister kamp alanında yapar kampını ister ıssız bir koyda.
burada da mı üstünlük çabasındasınız be kardeşim.
bir şeyi de tekelinize almayın be amasya elmaları.
pes ya pes.
herkesin altında 4x4 ford mu var?
herkes senin gibi vahşi hayvanlar için mi yapmalı kampı?
alır çadırını gider ister kamp alanında yapar kampını ister ıssız bir koyda.
burada da mı üstünlük çabasındasınız be kardeşim.
bir şeyi de tekelinize almayın be amasya elmaları.
pes ya pes.
fularlı ekşicilere bakmayın.
fıstık gibi film. açın rahat rahat. izleyin işte.
film lan bu. açarsın bir kaç saat seni başka kafalara sokarsa tatmin olursun biter gider. her şeye inanılmaz anlamlar yüklemeye çalışmanız çok çocuksu ve komik *
neymiş hem sistemi eleştirmiş hem netflix'te yayınlanmış. vay anasını...
abi sen neymişsin ya...
fıstık gibi film. açın rahat rahat. izleyin işte.
film lan bu. açarsın bir kaç saat seni başka kafalara sokarsa tatmin olursun biter gider. her şeye inanılmaz anlamlar yüklemeye çalışmanız çok çocuksu ve komik *
neymiş hem sistemi eleştirmiş hem netflix'te yayınlanmış. vay anasını...
abi sen neymişsin ya...
84 doğumluyum.
üniversiteye istemeye istemeye gittim. gazi üniversitesinde okudum. iibf. bilen bilir liseden hallice bir yerdi.
okula gitmez içer gezer metal grubumla konser verirdim. sonra iş biraz büyüdü ve bir gün dedim ki bu besteleri yapabiliyorum albüm yapmalıyız.
ona on cafede topladım bizim çocukları. dedim albüm yapıyoruz. hahaha nidaları ile karşıladılar beni.
sonra ne mi oldu? sadece harçlıklarımızla albüm yaptık ve mastering işini rammsteinın şirketi cutting roomda yaptırdık.
ve inanın bunları harçlıklarımızla yaptık. hepimiz orta direk çocukları idik. memur çocukları yani. ben ayrıyeten annem babam ayrı olduğu için karşılıksız burs almıştım. bazen sırf bu sebeple hesapları ben öderdim çok hoşuma giderdi.
sonra ben ekonomi ile alakalı hiç bir iş yapmadım. gruplarla rock müzik, tek gitar çalıp söyleme derken eğitim alanında kendimi geliştirdim.
gitar dersleri, vokal koçluğu, piano dersleri, tek gitar mekanlarda çıkmalar derken bildiğin kendime iş yarattım.
şimdi soruyorum size;
şuan bir memur çocuğu bunları yapabilir mi?
üniversiteye istemeye istemeye gittim. gazi üniversitesinde okudum. iibf. bilen bilir liseden hallice bir yerdi.
okula gitmez içer gezer metal grubumla konser verirdim. sonra iş biraz büyüdü ve bir gün dedim ki bu besteleri yapabiliyorum albüm yapmalıyız.
ona on cafede topladım bizim çocukları. dedim albüm yapıyoruz. hahaha nidaları ile karşıladılar beni.
sonra ne mi oldu? sadece harçlıklarımızla albüm yaptık ve mastering işini rammsteinın şirketi cutting roomda yaptırdık.
ve inanın bunları harçlıklarımızla yaptık. hepimiz orta direk çocukları idik. memur çocukları yani. ben ayrıyeten annem babam ayrı olduğu için karşılıksız burs almıştım. bazen sırf bu sebeple hesapları ben öderdim çok hoşuma giderdi.
sonra ben ekonomi ile alakalı hiç bir iş yapmadım. gruplarla rock müzik, tek gitar çalıp söyleme derken eğitim alanında kendimi geliştirdim.
gitar dersleri, vokal koçluğu, piano dersleri, tek gitar mekanlarda çıkmalar derken bildiğin kendime iş yarattım.
şimdi soruyorum size;
şuan bir memur çocuğu bunları yapabilir mi?
10 kere yazmışımdır yineleyeyim.
türk erkeği ve türk kadınıdır.
evet. hem karşı cinsleri hem hemcinsleri hayatı zindan ederler kendilerine.
mahalle baskısı,
okutulmamak,
beşik kertmesi ile evlendirilmek,
görücü usulü evlenmek,
akraba ile evlendirilme,
çocuk yaşta evlendirilmek,
''dul'' kalma korkusu ile yapılan yanlış evliliği bitirememe,
taciz tecavüz...
yaz yaz bitmez.
aslında yeni doğan hiçbir insanın bir sorunu yok bu ülkede.
sorunu olanlar bu ülkedeki sorunları çözmek yerine devam etmesini sağlayan ve bu sorunlardan faydalananlar...
türk erkeği ve türk kadınıdır.
evet. hem karşı cinsleri hem hemcinsleri hayatı zindan ederler kendilerine.
mahalle baskısı,
okutulmamak,
beşik kertmesi ile evlendirilmek,
görücü usulü evlenmek,
akraba ile evlendirilme,
çocuk yaşta evlendirilmek,
''dul'' kalma korkusu ile yapılan yanlış evliliği bitirememe,
taciz tecavüz...
yaz yaz bitmez.
aslında yeni doğan hiçbir insanın bir sorunu yok bu ülkede.
sorunu olanlar bu ülkedeki sorunları çözmek yerine devam etmesini sağlayan ve bu sorunlardan faydalananlar...
(bkz: salağa yatmak)
ne dese bilmiyomuş gibi yapın o ne deyin. 5 yaşında çocuk moduna dönün. neden, niye, neden deyip durun. bir süre sonra o da cahil biriyle tartışmanın ne demek olduğunu anlayacaktır.
ne dese bilmiyomuş gibi yapın o ne deyin. 5 yaşında çocuk moduna dönün. neden, niye, neden deyip durun. bir süre sonra o da cahil biriyle tartışmanın ne demek olduğunu anlayacaktır.
tokalaşmaktır.
malum doğaz gaz fiyatları ralli yaptı. bizde 2019/20 yılında nasıl daha az götümüz donar onur derdindeyiz haliyle;
1-) ev ahalisinin bulunduğu odanın kapısı kapatılır
2-) çay bu odaya taşınarak kısmi bir ısınma sağlanır. ( ulan elektrik ucuz mu? demeyin zaten mutfakta yanacaktı sorun yok)
3-) herkes en az 3 kat çorap giysin. mümkünse termal çorap alınsın. bir kaç yıla amorti eder *
4-) içlik giyilsin. yoksa ve alacak parada yoksa bir eşofman üstüne çöp poşetini bantlayın. onu sürekli, içlik gibi giyip üstüne bir eşofman daha çekin. (arada yıkayın amk)
5-) saat başı egzersiz yapın. askerde gibi hayal edin kendinizi. n'olacak..saat başı içtima gibi düşünün. 10 dakika. hem daha sağlıklı olursunuz.
6-) en önemlisi....
(bkz: sıcak su torbası)
bir su torbası yetişkin bir insanı 2 saate yakın sıcak tutabilir. evet maliyetli ama doğal gaz fiyatlarına göre çerez parası.
vintır iz fakin..
1-) ev ahalisinin bulunduğu odanın kapısı kapatılır
2-) çay bu odaya taşınarak kısmi bir ısınma sağlanır. ( ulan elektrik ucuz mu? demeyin zaten mutfakta yanacaktı sorun yok)
3-) herkes en az 3 kat çorap giysin. mümkünse termal çorap alınsın. bir kaç yıla amorti eder *
4-) içlik giyilsin. yoksa ve alacak parada yoksa bir eşofman üstüne çöp poşetini bantlayın. onu sürekli, içlik gibi giyip üstüne bir eşofman daha çekin. (arada yıkayın amk)
5-) saat başı egzersiz yapın. askerde gibi hayal edin kendinizi. n'olacak..saat başı içtima gibi düşünün. 10 dakika. hem daha sağlıklı olursunuz.
6-) en önemlisi....
(bkz: sıcak su torbası)
bir su torbası yetişkin bir insanı 2 saate yakın sıcak tutabilir. evet maliyetli ama doğal gaz fiyatlarına göre çerez parası.
vintır iz fakin..
var olun vallahi.
sadece 112 gram çük boy olan çerazza cipsi almak isterken 5 dakika düşündüm. belki daha fazla. midem bi tuhaf oldu. baya kötü hissettim.
nedeni tam olarak çük boy cipsin 4.50 tl olması idi.
teşekkürler yeni türkiye..
2 adet altım. 9 tl. yedim bitti. bok gibi hissediyorum.
adamlar bizi düşünüyormuş lan :/
sadece 112 gram çük boy olan çerazza cipsi almak isterken 5 dakika düşündüm. belki daha fazla. midem bi tuhaf oldu. baya kötü hissettim.
nedeni tam olarak çük boy cipsin 4.50 tl olması idi.
teşekkürler yeni türkiye..
2 adet altım. 9 tl. yedim bitti. bok gibi hissediyorum.
adamlar bizi düşünüyormuş lan :/
(bkz: yazım yanlışı yapanları uyararak kültür seviyesini gösterme çabası)
mesela mesaj atabilirsin
nazik bir dille uyarabilirsin
(bkz: ama olmaz tabi o zaman fularını kim görecek)
mesela mesaj atabilirsin
nazik bir dille uyarabilirsin
(bkz: ama olmaz tabi o zaman fularını kim görecek)