Sık geçen başlıklar

kamp yapmak 2

ekşi'de gör
ya bir sevdir git be kardeşim. bu iş de sizin mi tekelinizde?

herkesin altında 4x4 ford mu var?

herkes senin gibi vahşi hayvanlar için mi yapmalı kampı?

alır çadırını gider ister kamp alanında yapar kampını ister ıssız bir koyda.

burada da mı üstünlük çabasındasınız be kardeşim.

bir şeyi de tekelinize almayın be amasya elmaları.

pes ya pes.
birinci şartını yazıyorum. bir kampçı asla ama asla başkasının yaptığı şeyin kamp olduğunu kabul etmez ve kamp denilen şeyi sadece kendisinin dogru yaptığını düşünür. bu kural çok önemli
hep şu modda olun "hia, o da kamp mı yeaa. kamp yaptığını sanıyo yiaa" bunu bilirseniz gerisi kolay.