var olun vallahi.
sadece 112 gram çük boy olan çerazza cipsi almak isterken 5 dakika düşündüm. belki daha fazla. midem bi tuhaf oldu. baya kötü hissettim.
nedeni tam olarak çük boy cipsin 4.50 tl olması idi.
teşekkürler yeni türkiye..
2 adet altım. 9 tl. yedim bitti. bok gibi hissediyorum.
adamlar bizi düşünüyormuş lan :/
18.03.2019 · 50. sıra
metalpago
17.03.2019 20:09 ~ 21:42