ev fiyatlarının daha da artmasına dolayısıyla kiralarında daha fazla artmasına yol açacak pakettir
Sık geçen başlıklar
mehmetberkan 7
ekşi profilibu makinalar iyi güzelde kahve makinesi çay şu bu derken 40 m2 mutfak lazım tüm bu aletleri verimli kullanmak için.
anne babanı sana ihtiyaç duyduklarında hastaneye götürmek.
koah hastası babanın oksijen tüpünü değiştirmek. annen anju olduktan sonra koluna girip eve getirmek.
koah hastası babanın oksijen tüpünü değiştirmek. annen anju olduktan sonra koluna girip eve getirmek.
daha önceki yıllarda bir sat komandosunu öldüren tinercilerin son eylemi. o abd li polislerle kurban olayım bu tipleri elini cebine atar atmaz kevgire çeviriyorlar. bizimkiler batman'da olduğu gibi ancak izler pazarlık eder.
azmeden ve başaran bir kadın videosunda bile türk kadınına hakaret eden sırtı kıllı ortadoğu ayılarını bize gösteren ilginç başlık.
edit: ayı yogi ve arkadaşları. böyle düşmez meriç falan yazmayın daha evvel yazdığım bir çok entry de görüleceği gibi ben evliyim çocuğum var. kadınlara güzel söylenen her lafı onları yatağa atmak amacıyla söylenmiş sanıyorsunuz sırtınizdaki kıl sayısı kadar iflah olmaz ayılarsınız.
edit: ayı yogi ve arkadaşları. böyle düşmez meriç falan yazmayın daha evvel yazdığım bir çok entry de görüleceği gibi ben evliyim çocuğum var. kadınlara güzel söylenen her lafı onları yatağa atmak amacıyla söylenmiş sanıyorsunuz sırtınizdaki kıl sayısı kadar iflah olmaz ayılarsınız.
bn1 diye bir otobüs hattı var malum banliyö hattı geçici olarak kapanınca devreye girdi( 6 senedir kapalı)
o hatla eminönünden bakırköy tarafına dönüyorum. hemen arkamda iki kişi biraz yüksek sesle konuşuyorlar.
- yaş kaç abi
+84
- maşallah ben 70. hayırdır niye geldin eminönüne
+ nohut almaya. 2 kilo aldım avcılar'dan geliyorum, buradaki dükkana alıştık biz.
ya arkadaşlar allah rızası için söyleyin bu normal bir şey mi? o gün bugündür kimseye yer veresim kalmadı. akbil bedava olmasa zaten o adam avcılardan eminönü ne nohut almaya gelmeyecek o ayrı konu. ama toplu taşıma ulaşım aracı değil millete vakit geçirme eğlencesi olmuş.
ben küçük çocuklu ve hamile kadın harici kimseyi tanımam.
o hatla eminönünden bakırköy tarafına dönüyorum. hemen arkamda iki kişi biraz yüksek sesle konuşuyorlar.
- yaş kaç abi
+84
- maşallah ben 70. hayırdır niye geldin eminönüne
+ nohut almaya. 2 kilo aldım avcılar'dan geliyorum, buradaki dükkana alıştık biz.
ya arkadaşlar allah rızası için söyleyin bu normal bir şey mi? o gün bugündür kimseye yer veresim kalmadı. akbil bedava olmasa zaten o adam avcılardan eminönü ne nohut almaya gelmeyecek o ayrı konu. ama toplu taşıma ulaşım aracı değil millete vakit geçirme eğlencesi olmuş.
ben küçük çocuklu ve hamile kadın harici kimseyi tanımam.
bu büyüklükte bir şehre raylı sistem olmadan havaalanı yapmak nasıl bir başarı hikayesidir. sabiha gökçende de metro hala bitmedi. birçok ülkeden fazla nüfusa sahip şehirde havaalanına raylı sistemler ile ulaşamamak evet işte bu övünülen şehircilik belediyecilik.
edit: floransa da havaalanında metro yokmuş bı arkadaş mesaj attı ve daha birçok nüfusu esenyurt+bağcılar olmayan avrupa şehrinden bahsetti. ya sen burayı sıfırdan yapıyorsun dünyanın en büyüğü olacak diyorsun 150 milyon yolcu kapasitesi niahi yolcu kapasitesi. ve hala otobüsle insan taşımayı savunmaya kalkıyorsun.
inşaatlar koordinasyon içerisinde ilerlese metroda açılış ile beraber hizmete açılsa olmuyor mu? neden tek dert bir an evvel şirketler para kazanmaya başlasın. mutahid şirket para kaybetmesin diye ekşi sözlük de bunların köpekligini neden yapıyorsunuz. altı üstü halk metro ile havaalanına ulaşabilsin dedik.
edit: floransa da havaalanında metro yokmuş bı arkadaş mesaj attı ve daha birçok nüfusu esenyurt+bağcılar olmayan avrupa şehrinden bahsetti. ya sen burayı sıfırdan yapıyorsun dünyanın en büyüğü olacak diyorsun 150 milyon yolcu kapasitesi niahi yolcu kapasitesi. ve hala otobüsle insan taşımayı savunmaya kalkıyorsun.
inşaatlar koordinasyon içerisinde ilerlese metroda açılış ile beraber hizmete açılsa olmuyor mu? neden tek dert bir an evvel şirketler para kazanmaya başlasın. mutahid şirket para kaybetmesin diye ekşi sözlük de bunların köpekligini neden yapıyorsunuz. altı üstü halk metro ile havaalanına ulaşabilsin dedik.