daha önceki yıllarda bir sat komandosunu öldüren tinercilerin son eylemi. o abd li polislerle kurban olayım bu tipleri elini cebine atar atmaz kevgire çeviriyorlar. bizimkiler batman'da olduğu gibi ancak izler pazarlık eder.
Sık geçen başlıklar
taksim'de tinerciler tarafından öldürülen genç 2
ekşi'de görtinercilerin dokunulmazlığının olduğu bir ülkede normal olabilecek bir vahşettir. bu ülkeden hatta dünyadan yok olup gitmeleri, verecekleri en büyük katkı olacak kişiler, geleceği parlak gençleri, insanları bir bir katlediyor.
tinercilerin gerçekten dokunulmazlığı vardır bu arada. bizzat polislerin dile getirdiği bir şey bu. "hiç bir şey yapamıyoruz onlara"
on binlerce üyesi olan terör örgütlerini dağ bayır demeden kovalayan devletler, sokaktaki bu teröristlere maalesef hiç bir şey yapmıyor.
bir de polisin bu katil sürülerini sokakla ilgili bilgi almak için kullandıkları ihtimali de var ki, bu sapık katillerin işledikleri suçların devlet tarafından neden görülmezden geldiği ve onlara dokunulmazlık zırhı sağladığı ile ilgili bir ipucu veriyor bizlere.
(bkz: hanım yeşilyurt)
(bkz: serpil yeşilyurt)
edit: polis neden bir sey yapamiyor ya da yapmiyor diye soran bazi arkadaslar var. şöyle de diyeyim o zaman; devletler bazı kötü adamları kontrollü olarak aramıza salarlar veya aramızda tutarlar. ki yegane varlık amacını halkını korumak ve kollamak olarak ortaya koyan devlet ile halkın arasındaki bağ kopmasın diye.
bir yazar arkadasin hakli istegi uzerine edit: "tinerciler genelde 18 yasindan kucuk oldugu icin yakalandiklarinda direkt geri saliniyorlar. suç islemeden once hicbir sekilde onlem alip hapiste tutamiyoruz. en fazla dovduklerimizi dovup bolgelerden kovalamak geliyor elimizden. suca karistiktan sonra da o kisiyi bulmak inanilmaz zorlasiyor. cunku ev adresi yok is adresi yok cogunun kimligi bile yok ve bir cogu ucucu madde etkisi yuzunden ismini bile unutuyor. ne yazik ki elinde tiner cekerken yakalasak dahi kanunlardaki sikintidan dolayi hicbir sey yapamiyoruz."
tinercilerin gerçekten dokunulmazlığı vardır bu arada. bizzat polislerin dile getirdiği bir şey bu. "hiç bir şey yapamıyoruz onlara"
on binlerce üyesi olan terör örgütlerini dağ bayır demeden kovalayan devletler, sokaktaki bu teröristlere maalesef hiç bir şey yapmıyor.
bir de polisin bu katil sürülerini sokakla ilgili bilgi almak için kullandıkları ihtimali de var ki, bu sapık katillerin işledikleri suçların devlet tarafından neden görülmezden geldiği ve onlara dokunulmazlık zırhı sağladığı ile ilgili bir ipucu veriyor bizlere.
(bkz: hanım yeşilyurt)
(bkz: serpil yeşilyurt)
edit: polis neden bir sey yapamiyor ya da yapmiyor diye soran bazi arkadaslar var. şöyle de diyeyim o zaman; devletler bazı kötü adamları kontrollü olarak aramıza salarlar veya aramızda tutarlar. ki yegane varlık amacını halkını korumak ve kollamak olarak ortaya koyan devlet ile halkın arasındaki bağ kopmasın diye.
bir yazar arkadasin hakli istegi uzerine edit: "tinerciler genelde 18 yasindan kucuk oldugu icin yakalandiklarinda direkt geri saliniyorlar. suç islemeden once hicbir sekilde onlem alip hapiste tutamiyoruz. en fazla dovduklerimizi dovup bolgelerden kovalamak geliyor elimizden. suca karistiktan sonra da o kisiyi bulmak inanilmaz zorlasiyor. cunku ev adresi yok is adresi yok cogunun kimligi bile yok ve bir cogu ucucu madde etkisi yuzunden ismini bile unutuyor. ne yazik ki elinde tiner cekerken yakalasak dahi kanunlardaki sikintidan dolayi hicbir sey yapamiyoruz."