ahlaksız dinciler bi de "floransa'da da yok" diye mesajlar atmışlar.
floransa'nın nüfusu 350 bin. bulabildikleri örneğe bak, hepsi zavallı bunların.
ayrıca, üçüncü havalimanı'nın istanbul'a uzaklığını 50 km. alırsak (kadıköy-bostancı taraflarına 70 km. uzakta örneğin) floransa'dan o mesafeyi gidince zaten bologna'ya falan varılıyor. yani örnek o kadar abes.
bu meseledeki asıl kepazelik şu. hadi metro yapamadılar o ayrı, vatandaşın söğüşlenmeyeceği insanca bir sistem de ortaya koyamayacaklar. millet ya otobüse 50 lira verecek gidiş geliş, ya saatlerce bekleyecek, ya malum taksicilerin elinde oyuncak olacak. insanı asıl çıldırtan şey o zaten, "vatandaşın yararına" diye yapılan şeyin vatandaştan başka herkesin yararına olması.
04.09.2018 · 47. sıra
utanan ayi
03.09.2018 07:49