bizzat cundalıyım. aklıma 3-4 gün sonra gelecek olan elektrik faturasından başka bişey gelmiyor.
Sık geçen başlıklar
karahan32 7
ekşi profilimustafa cengiz'in ahı çıkıyor. daha bunlar iyi günler.
o hasta hasta galatasaray için savaş veren adama , başta terim denen herif ve diğer kıymet bilmezlerin yaptığı nankörlüklerin ahı çıkıyor. mekanın cennet olsun mustafa başkan. galatasaray'ın canaydın ile beraber en vakur en kalender başkanı.
ikinizde nur içinde yatın.
inşallah küme düşeriz.
yürekten yazıyorum.
o hasta hasta galatasaray için savaş veren adama , başta terim denen herif ve diğer kıymet bilmezlerin yaptığı nankörlüklerin ahı çıkıyor. mekanın cennet olsun mustafa başkan. galatasaray'ın canaydın ile beraber en vakur en kalender başkanı.
ikinizde nur içinde yatın.
inşallah küme düşeriz.
yürekten yazıyorum.
hakem ile ilgili yorum yapmayı sevmem ama alanya maçında başaramadıklarını maalesef bu maçta başardılar.
nitekim hakem kararlarında standart yok. dirsek her yerde dirsek. geçen hafta fenerli futbolcu ceza sahası içinde yapınca devam, bu maçta kırmızı.
çoğu art niyetli değil aslında ama korkak ve kabiliyetsiz. o yüzden hata yapıyorlar.
yinede lig lideri bir takımın direnç gösterip maçı kazanması gerekirdi.
nitekim hakem kararlarında standart yok. dirsek her yerde dirsek. geçen hafta fenerli futbolcu ceza sahası içinde yapınca devam, bu maçta kırmızı.
çoğu art niyetli değil aslında ama korkak ve kabiliyetsiz. o yüzden hata yapıyorlar.
yinede lig lideri bir takımın direnç gösterip maçı kazanması gerekirdi.
milyarder beyefendinin bu sözü aklıma eski bir türk filminde ki şu repliği getirdi nedense.
"parayla saadet olmaz derler ama diyenlerin hepside zengindir."
"parayla saadet olmaz derler ama diyenlerin hepside zengindir."
evet bu benim. sözlükteki yazılımcı , doktor mühendis ve onbinler kazanan supermanlerin aksine , asgari ücret ile çalışan iki çocuk sahibi biriyim. borctan dolayi birkaç icra dosyam var bu yüzden sırf maaşımdan icra kesmesin diye sigortasız çalışıyorum. maaşımı ayın birinde aldım ve su anda cebimde 25 tl var. bunu yazarken utanmıyorum. çünkü utanması gereken ben değil , vatandaşı bu halde iken , sarayda yasayip , altın kadehlerden su içip yine altın klozete sıçanlardir.
hulk film ve çizgi filmindeki mantık hatası. adamın pantolonu , gömleği , ayakkabısı , yeşil bir deve dönüşmesinden dolayı yırtılıyor , ama kıçındaki don , hulk ile beraber devleşiyor sanırım , hulk türk yapımı olsa bu olay yüzlerce eleştiri alırdı , hiç sevmem o sıçtımının devini zaten.
aynı tepkiyi sokakta dayak yiyen kadınlara, tecavüze uğrayan bebelere vermediğin sürece terliksilerden hiçbir farkın olmaz koçum