Sık geçen başlıklar

bayrama cepte 25 lira ile girmek 1

ekşi'de gör
evet bu benim. sözlükteki yazılımcı , doktor mühendis ve onbinler kazanan supermanlerin aksine , asgari ücret ile çalışan iki çocuk sahibi biriyim. borctan dolayi birkaç icra dosyam var bu yüzden sırf maaşımdan icra kesmesin diye sigortasız çalışıyorum. maaşımı ayın birinde aldım ve su anda cebimde 25 tl var. bunu yazarken utanmıyorum. çünkü utanması gereken ben değil , vatandaşı bu halde iken , sarayda yasayip , altın kadehlerden su içip yine altın klozete sıçanlardir.