kürtçülerin klasik açıklaması... herhangi bir pkk'lının ölümünde katil devlet diye hunharca yazanlar, burada hemen sorumluluk kimdeyse o yargılansın. bunların bir kere de pkk'ya laf söylediği görülsün...
Sık geçen başlıklar
gotic 11
ekşi profili(bkz: tiner)
http://pbs.twimg.com/media/c8_xuz3xsaaqvf3.jpg
http://pbs.twimg.com/media/c8_xvfjxyamtzoc.jpg
http://pbs.twimg.com/media/c8_xv48waaq7ifb.jpg
ilginçtir ki o mor pantolonlu eleman berkin elvan protetosunda halay çeken adama ne kadar benziyor.
http://pbs.twimg.com/media/c8_xvfjxyamtzoc.jpg
http://pbs.twimg.com/media/c8_xv48waaq7ifb.jpg
ilginçtir ki o mor pantolonlu eleman berkin elvan protetosunda halay çeken adama ne kadar benziyor.
amasya'yı duymamış kişinin şaşırdığı olay...
alakası yok... çok bilinen bir bilginin tekrarı var. https://groups.google.com/…0ddur7zb_je/3tcvf-sb4k8j
alın bu da 2011 yılından bir arama şeysi. o zaman sen de oradan arakladın mı diyelim?
tübitak 2011 ekim ayında bahsedilen bir mevzu yani...
alın bu da 2011 yılından bir arama şeysi. o zaman sen de oradan arakladın mı diyelim?
tübitak 2011 ekim ayında bahsedilen bir mevzu yani...
pkk'lı yosmalar savunmaya geçmiş. doğuda o kadar fabrika ve iş imkanını devlet almış gibi konuşuyor. lan barajda çalışan işçileri öldüren sen, yol işçilerini öldürüp makinaları yakan sen, kayak merkezlerini bile yakan sensin. kendi elinle kendi iş imkanlarını öldürüyorsun sonra da burada ağlaklık yapıyorsun. bir de iş imkanı olmadığı için kanunen yasak şeyler yapılabilirmiş. bu pkk artıklarının sözlerinden bunlar anlaşılıyor. gençler işsizseniz kenevir ekebilirsiniz! pkkk'lılar size bu fetvayı verdi.
yollara eyp döşeyen pkk, onlarla beraber kaldırım taşlarıyla hendek kazan cizreliler, bir de utanmadan özerklik isterler ama suçlu devlet olur. silah doğrultursan o silahı sana sokarlar. gelip buraya kürt halkına devlet zulüm yapıyor diye ağlaşma...
bol miktarda propaganda içeren video...
edit: malın biri özerklik istemek suç mu diye sormuş. mal evladım suç değil. ama işi silahla yapmaya kalkarsan suçtur. o zaman şeriat isteyen ışidlilere de bir şey diyememen lazım. ama ona gelince ötmesini biliyorsun.
bol miktarda propaganda içeren video...
edit: malın biri özerklik istemek suç mu diye sormuş. mal evladım suç değil. ama işi silahla yapmaya kalkarsan suçtur. o zaman şeriat isteyen ışidlilere de bir şey diyememen lazım. ama ona gelince ötmesini biliyorsun.
ülkemin kürtçü ve solcularının vahim olan akıl hastalığını nüksettirmiş savaş. azerbaycan'a ilk saldıran ermenistan...azerbaycan kendini savunmuş. sonra azerbaycan tek taraflı ateşkes ilan etmiş. ermenistan yine kaşınmış. azerbaycan tekrar saldırılara devam etti.
durum bu vaziyette.
peki aklı başında olan insan ne yapar?
1- tarafsız olur.
2- savaşı ilk başlatan ermenistan olduğu için azerbaycan'dan yana olur.
haydi ikinci maddeye taraf olmayacağınızı biliyoruz. bari tarafsız olun.
daha önce dendiği gibi türkiye ya da türkler kimle bir problem yaşasa onları savunuyorsunuz. çünkü türk'e ve türklüğe alerjiniz var. sonra size ırkçısınız dendiğinde böğürüyorsunuz.
ben ırkçı değilim ama zencileri sevmem gibi bir kimlik var sizde.
utanmazlar.
bir de burada savaş çığırtkanısınız edebiyatı yaparlar. adamlar ne yapsınlar kendilerine saldırılmış savunmasınlar mı?
durum bu vaziyette.
peki aklı başında olan insan ne yapar?
1- tarafsız olur.
2- savaşı ilk başlatan ermenistan olduğu için azerbaycan'dan yana olur.
haydi ikinci maddeye taraf olmayacağınızı biliyoruz. bari tarafsız olun.
daha önce dendiği gibi türkiye ya da türkler kimle bir problem yaşasa onları savunuyorsunuz. çünkü türk'e ve türklüğe alerjiniz var. sonra size ırkçısınız dendiğinde böğürüyorsunuz.
ben ırkçı değilim ama zencileri sevmem gibi bir kimlik var sizde.
utanmazlar.
bir de burada savaş çığırtkanısınız edebiyatı yaparlar. adamlar ne yapsınlar kendilerine saldırılmış savunmasınlar mı?
görüntüde 2 helikopter, videonun çekildiği yerden takriben 3-4 km ötede, sözlük pkk'lılarının tabiriyle dağı taşı bombalarken görünüyor. peki algı nasıl? helikopterler insanların üzerine ateş ediyor. algısına attırdıklarım.
tahminim o ki dağda taşta bombalanan pkklıları sivil diye yutturacaklar.
tahminim o ki dağda taşta bombalanan pkklıları sivil diye yutturacaklar.
bir ayşe hür sözü.
http://www.dunyavegercekler.com/…haber/ayse-hur.jpg
https://twitter.com/…ayse/status/624704228888571904
amma pkk sevicilermiş bunlar be...
http://www.dunyavegercekler.com/…haber/ayse-hur.jpg
https://twitter.com/…ayse/status/624704228888571904
amma pkk sevicilermiş bunlar be...
mal değneğinin biri okumaktan aciz.
"long lıve turkıe . ottomans comıng soon ın balkans. greeting from kosova. bravo turkıe selam "
sığır her yerde sığır, adam kosova'dan selamlar demiş. bu dingil oturmuş, türk çomarı demiş. adam, her yerde, türk nefretini kusacak. bu kusan kişi de kürtçü çomar...
bu kürtçü çomar da türklerden ne kadar korkuyorsa gidip yunan ordusunu savunacak neredeyse...
"long lıve turkıe . ottomans comıng soon ın balkans. greeting from kosova. bravo turkıe selam "
sığır her yerde sığır, adam kosova'dan selamlar demiş. bu dingil oturmuş, türk çomarı demiş. adam, her yerde, türk nefretini kusacak. bu kusan kişi de kürtçü çomar...
bu kürtçü çomar da türklerden ne kadar korkuyorsa gidip yunan ordusunu savunacak neredeyse...