ülkemin kürtçü ve solcularının vahim olan akıl hastalığını nüksettirmiş savaş. azerbaycan'a ilk saldıran ermenistan...azerbaycan kendini savunmuş. sonra azerbaycan tek taraflı ateşkes ilan etmiş. ermenistan yine kaşınmış. azerbaycan tekrar saldırılara devam etti.
durum bu vaziyette.
peki aklı başında olan insan ne yapar?
1- tarafsız olur.
2- savaşı ilk başlatan ermenistan olduğu için azerbaycan'dan yana olur.
haydi ikinci maddeye taraf olmayacağınızı biliyoruz. bari tarafsız olun.
daha önce dendiği gibi türkiye ya da türkler kimle bir problem yaşasa onları savunuyorsunuz. çünkü türk'e ve türklüğe alerjiniz var. sonra size ırkçısınız dendiğinde böğürüyorsunuz.
ben ırkçı değilim ama zencileri sevmem gibi bir kimlik var sizde.
utanmazlar.
bir de burada savaş çığırtkanısınız edebiyatı yaparlar. adamlar ne yapsınlar kendilerine saldırılmış savunmasınlar mı?
05.04.2016 · 30. sıra
gotic
13:05 ~ 13:07