sayın cumhurbaşkanı daha iyisini yapacağız demediniz mi?
ayrıca 4 sene önceki bitsin artık bu sıla hasreti unutuluyor ama 5 sene önceki gezi olayı neden unutulmuyor anlamış değilim. önümüze mi baksak artık? ekonomi mi konuşsak biraz? vatandaşın bankalara borcunu, alım gücündeki inanılmaz düşüşü, geçim sıkıntısının da etkisiyle toplum olarak nasıl mutsuz olduğumuzu mu konuşsak?
01.04.2018 · 2. sıra
wolvistanbul
31.03.2018 13:28 ~ 14:06