Sık geçen başlıklar

babanla arkadaş olur muydun sorunsalı 3

ekşi'de gör
ben doğduğumda babam 60 yaşındaymış. şu an 90 yaşında.

değil babadan nasıl arkadaş olunur, bir baba-kız ilişkisi nasıl olur onu bile bilmiyorum.
şanslı kesimdeki büyük çoğunluğun cevaplayamadığım sorunsalı.

edit: şöyle içimi döktüğüm bir entryde bile, konuyu sulandırıp siki elinde koşan, iğrenç mesaj atan kişileri tek tek ifşalayacağım. tacizin ne demek olduğunu, aklınıza her eseni yazıp çizip söyleyemeyeceğinizi aklınıza sıça sıça öğreteceğim size. tacizci amip
hayatta olmazdım.kendisini bilmez, sorumsuz egoistin teki. hayatta kendinden başkasını düşünmeyen, her zaman işten kaçan laf anlamaz birisi. böyle biriyle kim arkadaş olmak ister?

insanın hayatını gün yüzüne çıkaran başlık.