ben doğduğumda babam 60 yaşındaymış. şu an 90 yaşında.
değil babadan nasıl arkadaş olunur, bir baba-kız ilişkisi nasıl olur onu bile bilmiyorum.
şanslı kesimdeki büyük çoğunluğun cevaplayamadığım sorunsalı.
edit: şöyle içimi döktüğüm bir entryde bile, konuyu sulandırıp siki elinde koşan, iğrenç mesaj atan kişileri tek tek ifşalayacağım. tacizin ne demek olduğunu, aklınıza her eseni yazıp çizip söyleyemeyeceğinizi aklınıza sıça sıça öğreteceğim size. tacizci amip
19.06.2021 · 16. sıra
liberamundi
18.06.2021 14:37 ~ 18:19