hakan çalhanoğlu atacaktır.
Sık geçen başlıklar
cannavaro 10
ekşi profili
olay kadının yanına kar kalmış resmen. aldatılan koca hapiste, kadınla iş bitiren adam mezarda, ama kadın ertesi gün kahvaltıda ne gündü bee diye çayını yudumlayabilir.
burada bir adaletsizlik var, hem de çok büyük.
burada bir adaletsizlik var, hem de çok büyük.
yalnız leicester taraftarının yaş ortalaması galatasaray genel kurulunu aratmıyor.
galatasaray adasında ve kulübün diğer sağladığı olanaklarda uygun fiyatla yararlanan liseli ve genel kurul üyelerini pek rahatsız etmeyecek olay.
yeterki kulübe herkes üye olmasın, haftasonu aileleleriyle huzur içinde kulübün tesislerinden faydalansınlar bu abilerimiz.
galatasaray'ın durumu bundan ibarettir.
yeterki kulübe herkes üye olmasın, haftasonu aileleleriyle huzur içinde kulübün tesislerinden faydalansınlar bu abilerimiz.
galatasaray'ın durumu bundan ibarettir.
frikiği sneijder'e bırakmadı ve sneijder maçtan çıkmak istedi.
burak'ın yanına ne zaman gidiyorsun arkadaş sen?
burak'ın yanına ne zaman gidiyorsun arkadaş sen?
avrupa futbol şampiyonasına katılan dünyanın en zengin ülkesi isviçre futbolcularına 11 biner euro prim verirken biz 500 bin euro veriyormuşuz. o milyon euroları zaten milyoner futbolcuya değil de altyapı sahalarına aktarsaydınız ve bu ülkenin gençleri iyi tesisler görseydi ne olurdu sanki?
ayrıca avusturya toplam ekibe 1.5 milyon euro veriyormuş. biz 3 oyuncuya veriyoruz onu.
http://www.karar.com/spor-haberleri/milli-takima-adam-basi-500-bin-euro-prim-verilecek-46482
edit: primi veren devlet değil özerk futbol federasyonu. tamam bizim vergimizden değil de uefa'dan gelen parayla veriyor ama o paralar neden altyapıya harcanmıyor?
ayrıca avusturya toplam ekibe 1.5 milyon euro veriyormuş. biz 3 oyuncuya veriyoruz onu.
http://www.karar.com/spor-haberleri/milli-takima-adam-basi-500-bin-euro-prim-verilecek-46482
edit: primi veren devlet değil özerk futbol federasyonu. tamam bizim vergimizden değil de uefa'dan gelen parayla veriyor ama o paralar neden altyapıya harcanmıyor?
şuan radyosporda açıkladılar sezon başı kalinic için geçen senenin uefa finalisti dnipro ile 500bin euro kiralama bedeli ve yıllık 1.3 milyon maaş ile anlaşılmış. ama hamza hoca istemiyorum demiş. söyleyen açıklayan menajeri ve transferi yapan cüneyt tanman. satın alma bedeli de 2.5 milyon euroymuş.
kalinic kim mi,geçen hafta italya lig lideri inter'e 3 gol atan kalinic. fiorentina mario gomez yerine onu aldı.
hamza budur.
kalinic kim mi,geçen hafta italya lig lideri inter'e 3 gol atan kalinic. fiorentina mario gomez yerine onu aldı.
hamza budur.
yeter amk
not: gs
not: gs
idam gelmediği sürece bu ülkede bu cinayetler bitmez. halkın %99'unun istediği idam ısrarla gelmiyor ve gencecik çocuklar bu tarz yaratıkların saldırıları ile can veriyor. yazık,çok yazık.
not: evet 1 adama 3 kişi hemde bıçakla saldıran şerefsizin yaşamaya hakkı yoktur,idam edilmelidir. başına gelecekleri bilirse o suçu işleyemez,ama 2-3 yıl sonra çıkarım diye düşündüğü için bunları yapıyor. idam gelmesin diyen kişi bunları destekleyen kişidir.
not 2: birde en büyük problem birçok kişi farkında değil ama bu tipler hapise bilerek giriyor. birkaç yıl yatıyor ve çıkınca nam-ı oluyor, haraç alma rütbesine erişiyor. bu adam yattı çıktı, bilmem kaç adam öldürdü diyorlar ve oluyor sana bir haraç çetesi daha. önü alınmadığı sürece ülkenin başına iş açacak bu durumlar.
not: evet 1 adama 3 kişi hemde bıçakla saldıran şerefsizin yaşamaya hakkı yoktur,idam edilmelidir. başına gelecekleri bilirse o suçu işleyemez,ama 2-3 yıl sonra çıkarım diye düşündüğü için bunları yapıyor. idam gelmesin diyen kişi bunları destekleyen kişidir.
not 2: birde en büyük problem birçok kişi farkında değil ama bu tipler hapise bilerek giriyor. birkaç yıl yatıyor ve çıkınca nam-ı oluyor, haraç alma rütbesine erişiyor. bu adam yattı çıktı, bilmem kaç adam öldürdü diyorlar ve oluyor sana bir haraç çetesi daha. önü alınmadığı sürece ülkenin başına iş açacak bu durumlar.
çay var içersen;
parçalı var giyersen;
ayı var .....
parçalı var giyersen;
ayı var .....