o değilde allah tayyipten sonra bir daha siyasal islam belasıyla bu ülkeye sınamasın. elhamdülillah dinimiz amin.
tanım: mirasyedi ve nursuz bir adamla alakalı bir başlık.
Sık geçen başlıklar
mekhanik karpov 9
ekşi profiliakp'den oy kemireceği için kuruluşunu desteklediğim partidir. yoksa davutoğlu denince sinirden eli ayağı titireyen biriyim.
koç holding yönetim kurulu başkanı sayın ömer koç'un video' nun sunumuyla alakalı koç çalışanlarına attığı mail'deki şu kısımın özellikle dikkate değer olduğu videodur:
"bizler, o’nun açtığı yoldan hiç ayrılmadık. ilkelerini rotamız, fikirlerini pusulamız kabul ettik ve yolumuz her dâim atamız oldu. bu atatürk’ü putlaştırdığımız için değil, o’nun çizdiği yolun türkiye için bugün hâlâ tek geçerli yol olduğunu bildiğimizdendir! bugün büyük önderi bir kez daha saygı ve her gün artan bir özlemle anarken, #yolumsensin diyerek; cumhuriyetin, hürriyetin ve medeniyetin izinden yürüyen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum."
adam ne kadar güzel özetlemiş. atatürkçüler putçu değildir. aksine bugün siyasal islam ve ümmetçilik denen zehirin ülkeyi getirdiği noktayı gördükçe, ne kadar aklı selim insanlar oldukları daha net anlaşılmaktadır.
"bizler, o’nun açtığı yoldan hiç ayrılmadık. ilkelerini rotamız, fikirlerini pusulamız kabul ettik ve yolumuz her dâim atamız oldu. bu atatürk’ü putlaştırdığımız için değil, o’nun çizdiği yolun türkiye için bugün hâlâ tek geçerli yol olduğunu bildiğimizdendir! bugün büyük önderi bir kez daha saygı ve her gün artan bir özlemle anarken, #yolumsensin diyerek; cumhuriyetin, hürriyetin ve medeniyetin izinden yürüyen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum."
adam ne kadar güzel özetlemiş. atatürkçüler putçu değildir. aksine bugün siyasal islam ve ümmetçilik denen zehirin ülkeyi getirdiği noktayı gördükçe, ne kadar aklı selim insanlar oldukları daha net anlaşılmaktadır.
masum birinin canını yakmadan tez elden gebermesini dilediğim gençtir. böyle döl israfı hız tutkunu orrrrrrospu çocukkarına zerre-i miskal acımam. alayını geberip gitsin inşallah. bu yorumumuda sosyal medya hesabında paylaşabilir.
(bkz: bak şuradan siktir git)
asıl biz senin gibi ılık götlü hümanistleri/ ümmetçileri artık istemiyoruz. çok meraklıysan üç beş tane yağız suriyeli delikanlıyı evinde besle.
edit: (bkz: #85010125)
edit 2: nick altıma ve özelime hakaret ediyor amk surileri. vatansever yazarlar nerede?
edit 3: (bkz: #85010902)
asıl biz senin gibi ılık götlü hümanistleri/ ümmetçileri artık istemiyoruz. çok meraklıysan üç beş tane yağız suriyeli delikanlıyı evinde besle.
edit: (bkz: #85010125)
edit 2: nick altıma ve özelime hakaret ediyor amk surileri. vatansever yazarlar nerede?
edit 3: (bkz: #85010902)
insanların ekşisözlük okumuyor olmaları. kabul edelim belli bir kesime hitap ediyor yazdıklarımız. hala toplumun büyük bir kısmı ekşi sözlükten habersiz. metro ile ilgili rezalet başlıkları genelde burada açılıyor. biz kendi kendimize kızıp sövüyoruz ama sıradan halkın olaylardan haberi bile olmuyor.
şovmen pezevengin tekidir.
daha 8. gününde 500'e yakın teröristin imha edildiği başarılı operasyon. harekat ne kadar sürer bilinmez ama görünen o ki pkk ile 30 yıldır süren mücadele de itlaf edilen 30.000'e yakın teröristin 10 da 1'i kadar bir rakam bir kaç ay içinde imha edilebilecek gibi duruyor. ey pkk/ypg; el siki ile gerdeğe girip, dünyanın en büyük ordularından birinin karşısına düzenli ordu gibi tahkimat yaparsan ebenin amısını işte böyle görürsün!
arkadaşlar bakınız bunlar aslında bizim dünyanın en özgür ülkesi olduğumuzun da nişanesidir. bu adam bu lafları söyleyip, birde benim vergimle bu devletten her ay 17.000 lira maaş almaya devam ediyorsa, biz özgürlükte isveçten de norveçten de vallahi ileriyiz billahi ileriyiz!