Sık geçen başlıklar

ülkemde ırkçı istemiyorum 2

ekşi'de gör
bütün entrylerini silip kaçman araptaparlar hakkında çok şey anlatıyor ama gg olmayayım.

"pakistandaki savaşın adı nedir?" diye sorulduğunda cevap veremeyecek araptaparların ağızlarını yaya yaya kurdukları cümle.
(bkz: bak şuradan siktir git)
asıl biz senin gibi ılık götlü hümanistleri/ ümmetçileri artık istemiyoruz. çok meraklıysan üç beş tane yağız suriyeli delikanlıyı evinde besle.

edit: (bkz: #85010125)

edit 2: nick altıma ve özelime hakaret ediyor amk surileri. vatansever yazarlar nerede?

edit 3: (bkz: #85010902)