Sık geçen başlıklar

hdp'li vekilin nato'dan müdahale istemesi 1

ekşi'de gör
arkadaşlar bakınız bunlar aslında bizim dünyanın en özgür ülkesi olduğumuzun da nişanesidir. bu adam bu lafları söyleyip, birde benim vergimle bu devletten her ay 17.000 lira maaş almaya devam ediyorsa, biz özgürlükte isveçten de norveçten de vallahi ileriyiz billahi ileriyiz!