Sık geçen başlıklar
şerh düşen üyeler, "iptali gerektirecek tek bir kanıt yok" diye yazmışlar.
yani meşru seçim gasp edildi. sorsan aynı gemideyiz. ulan değil sizinle aynı gemide olmak aynı gezegende yaşamak bile utanç verici.
hırsız herifler!
bu durumu daha önceden gözlemlemiş var mı bilmiyorum ama özellikle fitness alanında çok aktifler. gittiğim 4 farklı spor salonunda, istinasız olarak suriyeli oranı neredeyse yarı yarıya idi.
ben mesela sığınmacı olsam gittiğim ülkede fitness yapmayı düşünmem gibi geliyor. demek ki kafa o kadar rahat..

edit: ırkçılık olarak algılanmasına üzüldüm. maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi'ni bilen bilir. mülteci dediğiniz adamın ilk gayesi hayatta kalmaktır. burada ise o eşik çoktan aşılmış; güvenlik, barınma, aş, kıyafet gibi temel gereksinimler geçilmiş artık bir üst düzeye geçilmiştir. o halde, bundan sonra onlara mülteci demek anlamsızdır. yerleşik hayata geçmiş ve gitmeye niyetleri yoktur. bu da bir problemdir.
(bkz: orospu çocuğu)

gücü ancak küçük bir çocuğa yetiyor bu ak itlerin... kindar şerefsizler, haysiyetsiz kitapsızlar...

pazar pazar sinirlerimi zıplatan yaratık, ne yaptı lan o çocuk sana? böyle nasıl vurabiliyorsun? bir söz de oradan geçip tepki vermeyenlere, yazıklar olsun size de...
devran dönünce inşallah kuru bir ekmek bile bulamayacak duruma gelirsiniz.

https://twitter.com/…nfb/status/1003169525234270208
doğrusu; "fabrikamdan istediğiniz kadar işçiyi operasyona götürebilirsiniz" olacaktı. (malum sınırlama)

ankara polatlı osb'de kraldan çok kralcı bazı işverenlerin talebi imiş.

böylesine bir lakaytlık, en başta operasyondaki askerlerimize hakaret değil mi?
ulan! siz çalıştırdığınız işçinin hakkını düzgünce verin, ticarette ahlaklı olun, bu ülkeye daha iyi hizmet edemezsiniz zaten. bu şova ne gerek var?

ilgili haber

edit: arkadaşlar haklı, birde bunlar işçileri kendi malı gibi görüp canı hakkında da tasarrufta bulanabileceğini düşünüyorlar. hey gidi kapitalizm! sen nelere kadirsin?