sadece adı hürriyet.
atatürk'ü kaldırmaları iyi olmuş. atamızın resmi böyle bir tuvalet kağıdında ne arıyordu zaten
Sık geçen başlıklar
sea19 9
ekşi profilişerh düşen üyeler, "iptali gerektirecek tek bir kanıt yok" diye yazmışlar.
yani meşru seçim gasp edildi. sorsan aynı gemideyiz. ulan değil sizinle aynı gemide olmak aynı gezegende yaşamak bile utanç verici.
hırsız herifler!
yani meşru seçim gasp edildi. sorsan aynı gemideyiz. ulan değil sizinle aynı gemide olmak aynı gezegende yaşamak bile utanç verici.
hırsız herifler!
4 aylık dedeyim. torunum bahtiyar'ın henüz saçları çıkmadı. ona keltoş lakabını taktım.
dünyanın en aşağılık ülkesi s.arabistan yüzünden olan durumdur.
(bkz: terörist devlet)
(bkz: terörist devlet)
bu durumu daha önceden gözlemlemiş var mı bilmiyorum ama özellikle fitness alanında çok aktifler. gittiğim 4 farklı spor salonunda, istinasız olarak suriyeli oranı neredeyse yarı yarıya idi.
ben mesela sığınmacı olsam gittiğim ülkede fitness yapmayı düşünmem gibi geliyor. demek ki kafa o kadar rahat..
edit: ırkçılık olarak algılanmasına üzüldüm. maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi'ni bilen bilir. mülteci dediğiniz adamın ilk gayesi hayatta kalmaktır. burada ise o eşik çoktan aşılmış; güvenlik, barınma, aş, kıyafet gibi temel gereksinimler geçilmiş artık bir üst düzeye geçilmiştir. o halde, bundan sonra onlara mülteci demek anlamsızdır. yerleşik hayata geçmiş ve gitmeye niyetleri yoktur. bu da bir problemdir.
ben mesela sığınmacı olsam gittiğim ülkede fitness yapmayı düşünmem gibi geliyor. demek ki kafa o kadar rahat..
edit: ırkçılık olarak algılanmasına üzüldüm. maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi'ni bilen bilir. mülteci dediğiniz adamın ilk gayesi hayatta kalmaktır. burada ise o eşik çoktan aşılmış; güvenlik, barınma, aş, kıyafet gibi temel gereksinimler geçilmiş artık bir üst düzeye geçilmiştir. o halde, bundan sonra onlara mülteci demek anlamsızdır. yerleşik hayata geçmiş ve gitmeye niyetleri yoktur. bu da bir problemdir.
(bkz: orospu çocuğu)
gücü ancak küçük bir çocuğa yetiyor bu ak itlerin... kindar şerefsizler, haysiyetsiz kitapsızlar...
pazar pazar sinirlerimi zıplatan yaratık, ne yaptı lan o çocuk sana? böyle nasıl vurabiliyorsun? bir söz de oradan geçip tepki vermeyenlere, yazıklar olsun size de...
devran dönünce inşallah kuru bir ekmek bile bulamayacak duruma gelirsiniz.
https://twitter.com/…nfb/status/1003169525234270208
gücü ancak küçük bir çocuğa yetiyor bu ak itlerin... kindar şerefsizler, haysiyetsiz kitapsızlar...
pazar pazar sinirlerimi zıplatan yaratık, ne yaptı lan o çocuk sana? böyle nasıl vurabiliyorsun? bir söz de oradan geçip tepki vermeyenlere, yazıklar olsun size de...
devran dönünce inşallah kuru bir ekmek bile bulamayacak duruma gelirsiniz.
https://twitter.com/…nfb/status/1003169525234270208
sen onu bırak, chp kaç gösteriyor ona bak. iyi bir aday çıkaramazsan %20'yi bile bulamayacaksın. (sen de iyi bir aday değilsin)
1923'te izmit'te çekilmiş olduğu tahmin edilen görüntülerdir. atatürk, halide edip ile sohbet ediyor. görünce, insanda, keşke orada olsaydım hissi uyanıyor.
not: emek verip araştırmayı yapan kişi saadet özen'dir. kendisine teşekkürlerimizi iletiyoruz.
haber linki
video linki
not: emek verip araştırmayı yapan kişi saadet özen'dir. kendisine teşekkürlerimizi iletiyoruz.
haber linki
video linki
doğrusu; "fabrikamdan istediğiniz kadar işçiyi operasyona götürebilirsiniz" olacaktı. (malum sınırlama)
ankara polatlı osb'de kraldan çok kralcı bazı işverenlerin talebi imiş.
böylesine bir lakaytlık, en başta operasyondaki askerlerimize hakaret değil mi?
ulan! siz çalıştırdığınız işçinin hakkını düzgünce verin, ticarette ahlaklı olun, bu ülkeye daha iyi hizmet edemezsiniz zaten. bu şova ne gerek var?
ilgili haber
edit: arkadaşlar haklı, birde bunlar işçileri kendi malı gibi görüp canı hakkında da tasarrufta bulanabileceğini düşünüyorlar. hey gidi kapitalizm! sen nelere kadirsin?
ankara polatlı osb'de kraldan çok kralcı bazı işverenlerin talebi imiş.
böylesine bir lakaytlık, en başta operasyondaki askerlerimize hakaret değil mi?
ulan! siz çalıştırdığınız işçinin hakkını düzgünce verin, ticarette ahlaklı olun, bu ülkeye daha iyi hizmet edemezsiniz zaten. bu şova ne gerek var?
ilgili haber
edit: arkadaşlar haklı, birde bunlar işçileri kendi malı gibi görüp canı hakkında da tasarrufta bulanabileceğini düşünüyorlar. hey gidi kapitalizm! sen nelere kadirsin?