(bkz: yaw xe xe)
Sık geçen başlıklar
azizjohn 6
ekşi profilitürkiye'nin yoluna çıkanın kim olduğuna bakılmaksızın böcek gibi ezildiği operasyon. bu harekat iki üç tane toyota pikaplı ışidden hallice terlikli hizbullah teröristinin gelmesiyle bitmez, türkiye ne zaman bitti derse o zaman biter.
twitterdaki esedci hesapların "siviller vardı orda yaa:(" diye ağlamasına ve pkklı bir hesaptan paylaşılan şu videodaki ard arda patlamalara bakacak olursak tsk büyük balık avlamış bu gece, büyük bir mühimmat deposu ya da konvoy havaya uçurulmuş :)
hedefi işaretleyen, uçağı kulanan, topu yerleştiren, ateşleyen, emeği geçen kim varsa elleri dert görmesin.
twitterdaki esedci hesapların "siviller vardı orda yaa:(" diye ağlamasına ve pkklı bir hesaptan paylaşılan şu videodaki ard arda patlamalara bakacak olursak tsk büyük balık avlamış bu gece, büyük bir mühimmat deposu ya da konvoy havaya uçurulmuş :)
hedefi işaretleyen, uçağı kulanan, topu yerleştiren, ateşleyen, emeği geçen kim varsa elleri dert görmesin.
(bkz: başlık başa)
piç tüymüş. afrin'de terörist yok hewele höwele bir şeyler zırvalıyodu. uyaran arkadaşlara teşekkürler.
iyi ki ss almışım.
burada bir arkadaşımız kaçan yavşağın yazdıklarının tamamını ss almış: #73705314 teşekkür ederim.
valla biz güldük, eğlendik, bir parça da olsa içimiz soğudu. ama anlaşılan bazı hewalleri ağlatmıştır. aslanların yaktığı mermide de gözümüz yok, yeter ki vursunlar, parasını biz ödüyoruz amk size noluyo? elektrik faturasını ödemeyen yabaniler mühimmat hesabı yapmasın şurda amk.
ayrıca afrinde ne işimiz var diyenler şu arkadaşın yazılarına bir göz atsın derim: #73704768 #73688357
afrin'deki teröristler hatay'a yıllardır bomba atıyor!
piç tüymüş. afrin'de terörist yok hewele höwele bir şeyler zırvalıyodu. uyaran arkadaşlara teşekkürler.
iyi ki ss almışım.
burada bir arkadaşımız kaçan yavşağın yazdıklarının tamamını ss almış: #73705314 teşekkür ederim.
valla biz güldük, eğlendik, bir parça da olsa içimiz soğudu. ama anlaşılan bazı hewalleri ağlatmıştır. aslanların yaktığı mermide de gözümüz yok, yeter ki vursunlar, parasını biz ödüyoruz amk size noluyo? elektrik faturasını ödemeyen yabaniler mühimmat hesabı yapmasın şurda amk.
ayrıca afrinde ne işimiz var diyenler şu arkadaşın yazılarına bir göz atsın derim: #73704768 #73688357
afrin'deki teröristler hatay'a yıllardır bomba atıyor!
10-12 yıldır kullandığım adidas cüzdanımla köpek çektiğim erkektir. vay lan ortaokulu beraber bitirdik, liseyi bitirirken yanımdaydı, üniversiteyi bitirdim benimleydi, hiç bu açıdan düşünmemiştim. sadık dostum lan bildiğin, aydınlandım. işimi gücümü düzene sokup mürüvetimi de görünce artık bundan sonrasını kendi başıma yapmam gerektiğine kanaat getirip köşesine çekilecek galiba.
tertemiz delirmiş adam. kemiksiz. tebrik ederim.