Sık geçen başlıklar

anpaytoo malila 11

ekşi profili
bunlardan tıp fakültelerinde de vardır. hatta bazıları abartıp çirkefliği dini boyutlara indirgeyip:

"notlarımı veremem; kul hakkı oluyor. ben bunları kendim için çıkardım; sana verirsem vermediklerimin hakkına girerim..."

gibi aşırı sayko açıklamaları falan oluyordu.

çekilmez insanlardır efendim.
özel hastane para getirecek işler ve basit işlerle uğraşır. ciddi hastalıklara büyük bedeller ödenerek erişilir.

devlet hastaneleri daha dinamiktir

daha genç doktorlar vardır
hasta seçmezler
toplum yararı gözetilir
daha riskli işler yapılır vs

özetle bu sektörde biri olarak özel hastanelerin devletin tırnağı olamaz.

bu kadar bomba patlıyor bakıb bakalım kaç tanesi bir özel hastaneye götürülüyor yaralıların. en iyi özel hastanenin acili bile travma silahla yaralama hastalarına müdahele etmekten acizdir.

elinizdekinin kıymetini bilin. otelle karıştırmayın hastaneleri
uzunu: uzatılmadığında kendiliğinden fesh olan evlilik akdi gerekliliği

ortada bir gerçek var süserler. hepiniz az ya da çok evlilikten korkuyorsunuz. bunun çözümü ne? evlenmemek mi? hayırrrr...

şöyle bir şey olsa: minimum 3 yıllık evlilik akdi; yasalaştır ve yap kardeş 3 yıllık bu tür bir evlilik; 3 sene sonra güzelse düşünmeden sınırsıza çevir; bozuksa 1 yıllık uzatma al; ya da hiç bir sey yapma fesh olsun.

doğru insan mı, iyi mi kötü mü çıkacak derdi yok.. ikinizde birbirinize olumlu-çekimser kalıp en başından tutumlarınızı belli edeceksiniz.

alın size çözüm, hadi şimdi partinizden isteyin