bunlardan tıp fakültelerinde de vardır. hatta bazıları abartıp çirkefliği dini boyutlara indirgeyip:
"notlarımı veremem; kul hakkı oluyor. ben bunları kendim için çıkardım; sana verirsem vermediklerimin hakkına girerim..."
gibi aşırı sayko açıklamaları falan oluyordu.
çekilmez insanlardır efendim.
02.04.2016 · 20. sıra
anpaytoo malila
08:10 ~ 08:11