Sık geçen başlıklar

uzatılmadığında kendiliğinden fesh olan evlilik 1

ekşi'de gör
uzunu: uzatılmadığında kendiliğinden fesh olan evlilik akdi gerekliliği

ortada bir gerçek var süserler. hepiniz az ya da çok evlilikten korkuyorsunuz. bunun çözümü ne? evlenmemek mi? hayırrrr...

şöyle bir şey olsa: minimum 3 yıllık evlilik akdi; yasalaştır ve yap kardeş 3 yıllık bu tür bir evlilik; 3 sene sonra güzelse düşünmeden sınırsıza çevir; bozuksa 1 yıllık uzatma al; ya da hiç bir sey yapma fesh olsun.

doğru insan mı, iyi mi kötü mü çıkacak derdi yok.. ikinizde birbirinize olumlu-çekimser kalıp en başından tutumlarınızı belli edeceksiniz.

alın size çözüm, hadi şimdi partinizden isteyin