şenol güneş'in beşiktaş'ı yönettiği zamanlarda dediği güzel bir söz vardı.
"eğer antalyaspor haksız mağlup olduğunu düşünüyorsa, haftaya iyi oynar ve kazanır. kazanacak gücü var demek ki."
Sık geçen başlıklar
kesaglamayisokarimbaglamayi 8
ekşi profilihelali hoş olsun, harcayın aslanlarım benim. sümeyyenur'ların talhacan'ların benzin paralarına gideceğine harcadıklarınız, aslanlar gibi ecnebinin cebine gitsin. havalarda uçuçsun latteler, makiyatolar.
bu niye boşa yanıyor?
alt dudağını siktiğim. ya ben bienvenüler, güizalar, emenikeler izledim bana koymaz hiçbir şey diyosun. bulup yine getiriyorlar daha kötüsünü. nasıl bir kumpasa düştük bir böyle anlamıyorum ki arkadaş.
taksi sektörünün itibarı mı? ahahahah.
ulan evrimde ayının bir tık altı bu adamlar. trafik terörü, müşteri beğenmeme, mesafe beğenmeme, taciz, saygısızlık, 20 kişi tek adama saldırma vs vs ne ararsan bu insanımsılarda. lan bu memlekette plakasını almadan karımızı kızımızı taksiye bindiremiyoruz neyin itibarıymış bu?
kendi düşen ağlamaz birader. böyle zırlayacağınıza insan olun insan. he olmadınız mı? o zaman acınızdan ölün, bir dilim ekmek verirsem en adi şerefsizim.
ulan evrimde ayının bir tık altı bu adamlar. trafik terörü, müşteri beğenmeme, mesafe beğenmeme, taciz, saygısızlık, 20 kişi tek adama saldırma vs vs ne ararsan bu insanımsılarda. lan bu memlekette plakasını almadan karımızı kızımızı taksiye bindiremiyoruz neyin itibarıymış bu?
kendi düşen ağlamaz birader. böyle zırlayacağınıza insan olun insan. he olmadınız mı? o zaman acınızdan ölün, bir dilim ekmek verirsem en adi şerefsizim.
yobaz derbisinde gülen yok...
susun deli konuşuyor. konuş deli.